W sumie w roku finansowym do 31 sierpnia 2018 r. JYSK Polska miał 2,6 mld zł przychodów, a w detalu – ponad 1,1 mld zł.

- Kolejny rok z rzędu osiągnęliśmy znakomity wynik - dwucyfrowy wzrost sprzedaży i liczby klientów. W minionym roku finansowym dalej rozwijaliśmy sieć sklepów JYSK w Polsce. Sukcesywnie otwieraliśmy sklepy w tak zwanym koncepcie 3.0. Powstało 10 nowych sklepów, 40 przebudowaliśmy -mówi Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska. - W minionym roku odwiedziło nas milion klientów więcej niż przed rokiem – dodaje Padalak.

W obecnym roku finansowym JYSK będzie kontynuować rozwój sklepów w koncepcie 3.0. Sieć pracuje też nad zupełnie nowym formatem sklepów w Galeriach Handlowych - City Store. To znacznie mniejsze sklepy ze starannie dobraną ofertą. Klienci znajdą jeszcze więcej inspiracji w skandynawskim stylu. Nowością będzie także stworzenie w strukturach JYSK Polska kanału B2B.

W roku finansowym 2017/2018 otwartych zostało 10 nowych sklepów. JYSK planuje dalszą ekspansję, w 2019 roku powstanie kolejnych co najmniej 13 sklepów.

- Naszą ambicją jest bycie największą i najbardziej popularną siecią handlową w naszej branży w Polsce – dodaje Piotr Padalak.