fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Handel

Chińska ofensywa w polskim e-handlu

mat. pras.
Aliexpress nawiązuje strategiczne partnerstwo z Inpost, aby jeszcze szybciej rozwijać się na naszym rynku

Aliexpress poinformował właśnie, że podpisał umowę o współpracy z polskim operatorem logistycznym, aby jeszcze szybciej rozwijać ofertę przeznaczoną dla polskich klientów.

Czytaj także: Niedziele handlowe 2019. W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2019 roku

-Widzimy wciąż duże możliwości rozwoju na polskim rynku. A sposobem, aby rozwijać się jeszcze szybciej jest rozwój oferty logistycznej - mówi Gary Topp odpowiedzialny za rozwój Aliexpress w regionie.

Firma podała również, że podczas ostatniego święta zakupów, czyli Dnia Singla 11 listopada Polska była piątym pod względem znaczenia rynkiem zagranicznym dla serwisu.

Z aplikacji Aliexpress korzysta już ponad 4 mln osób. Pod względem popularności to już druga za Allegro, platforma e-handlu.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA