Czy możliwe jest w przypadku e-handlu, aby producenci oferowali swoje produkty w zasadzie wprost konsumentom? Bez pośredników hurtowni czy sklepów, dzięki czemu ceny mogą być niższe nawet o 30 proc.? Taki projekt startuje właśnie w W. Brytanii, a platformę opracowuje firma INS.
W listopadzie spółka rozpoczyna akcję pozyskiwania środków na dalszy rozwój, a wstępne memoranda na sprzedaż produktów w tym modelu podpisali tacy giganci, jak koncerny: Unilever, Mars czy Reckitt Benckiser.
– Chcemy zaadaptować blockchain oraz dzięki wyeliminowaniu pośredników w rodzaju sklepów czy hurtowni, zaoferować odbiorcom produkty tańsze nawet o 30 proc. – mówi Peter Fedchenkov, jeden z założycieli oraz prezes INS.
Platforma ma wystartować w 2018 r., ruszyła już akcja pozyskiwania funduszy poprzez sprzedaż akcji w modelu ICO, z wykorzystaniem kryptowaluty. Projekt dotyczy rynku brytyjskiego, jednego z największych jeśli chodzi o wartość e-handlu. INS podaje, że w tym kra...
Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.
Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.