Wieś i małe miejscowości na zakupach w sieci

Mieszkańcy małych i średnich miast pokochali oferty e-sklepów. Choć często mają słabszy dostęp do internetu, online kupują częściej niż ci z największych aglomeracji. Wydają jednak mniej.

Aktualizacja: 06.09.2015 23:45 Publikacja: 06.09.2015 22:00

Wieś i małe miejscowości na zakupach w sieci

Foto: 123RF

Około 75 proc. mieszkańców prowincji korzystających z usług e-sklepów deklaruje, że zakupy takie robi przynajmniej raz w miesiącu. To o 3 pkt proc. wyższy odsetek niż w przypadku internautów zamieszkujących największe aglomeracje naszego kraju – wynika z najnowszych badań ARC Rynek i Opinia opracowanych dla Poczty Polskiej.

Z raportu udostępnionego „Rzeczpospolitej" można się też dowiedzieć, że 12–13 proc. internautów, niezależnie od miejsca zamieszkania, robi zakupy w sieci raz w tygodniu.

Pozostało 89% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Biedronka atakuje Lidla w walce o VAT. Kto zamrozi więcej cen?
Handel
Właściciel Milki troszczy się o Rosjan. „Nie możemy przestać dostarczać żywności”
Handel
LPP: nie handlujemy w Rosji od dwóch lat, ale wciąż zarabialiśmy
Handel
Krótsze godziny otwarcia sklepów w Wielką Sobotę. Gdzie zrobić zakupy w Wielkanoc?
Handel
Właściciel Sinsay i Reserved z rekordowymi wynikami. Nowe dane o sprzedaży w Rosji