Szwedzka sieć handlowa postanowiła wprowadzić nową usługę. Teraz będzie można wziąć towar do domu, przymierzyć i zapłacić dopiero po dwóch tygodniach. Jeśli jednak kupujący zmieni zdanie, to bezpłatnie będzie mógł zwrócić zakupy do sklepu. Taką usługę wprowadziło już kilka sklepów internetowych.

H&M jako pierwsza sieć stacjonarna zdecydowała się na jej wprowadzenie to tradycyjnych sklepów - informuje portal retaildetail.eu.

Już teraz można w ten sposób kupować w sklepach H&M w Szwecji, a już niedługo także w Holandii, gdzie usługa zacznie działać od października tego roku. Kilka miesięcy później zostanie wprowadzona w Belgii. H&M współpracuje przy tym projekcie z firmą fintech Klarna.

Z usługi będzie można skorzystać po wcześniejszej rejestracji w sklepie internetowym H&M. W sklepach stacjonarnych będzie można zeskanować kod QR na ubraniu, a następnie wziąć towar do domu. Na zapłacenie lub zwrot towaru klient ma dwa tygodnie. Klient będzie miał czas na przemyślenie zakupów, przymierzenie ubrań i sprawdzenie czy faktycznie chce je kupić. H&M twierdzi, że rozwiązanie to ma poprawić jakość obsługi klienta.