- W kwietniu podtrzymaliśmy dobre wyniki sprzedażowe zarówno w sieci stacjonarnej, jak również w internecie. E-commerce staje się dla nas coraz ważniejszym kanałem, co wynika z realizacji naszej strategii – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.
W okresie styczeń-kwiecień przychody w polskiej sieci sklepów spółki wyniosły narastająco 41,09 mln zł wobec 39,11 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody w polskiej sieci e-commerce wzrosły w tym czasie o 25 proc. do 4,67mln zł.
W samym kwietniu przychody polskiej sieci sklepów Coccodrillo wyniosły 12,28 mln zł. Przychody internetowe ukształtowały się w tym miesiącu na poziomie 981 tys. zł.
Dla porównania w całym zeszłym roku przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 138 mln zł, co oznacza wzrost o 13 proc. w porównaniu do 2015 r. Przychody osiągnięte przez polski kanał e-commerce były w tym okresie o 63 proc. wyższe niż w 2015 r. Łączne skonsolidowane przychody CDRL w 2016 r. wyniosły 203,68 mln zł, zysk operacyjny (EBIT) wzrósł o 4,6 proc. do 18,73 mln zł, a wypracowany zysk netto Grupy to 14,03 mln zł.
Podczas poniedziałkowej sesji notowania przedsiębiorstwa zwyżkują o 2,27 proc., do 31,5 zł.