fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Handel

Nowa marka w HubStyle

Właściciel kobiecych marek odzieżowych wzbogacił się o pierwszą męską markę. Czy firma będzie wprowadzać do oferty kolejne brandy?
Grupa HubStyle wprowadziła do swojego portfolio kolejny brand – Kragelman. To pierwsza marka spółki skierowana do mężczyzn - dotychczas wszystkie lifestylowe marki z portfolio internetowej spółki, czyli Sugarfree, Cardio Bunny oraz Emente, były skierowane do kobiet.
- Chcemy dotrzeć do kolejnej grupy klientów, dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie i wprowadzenie pierwszej marki dla mężczyzn. Nowoczesny Polak zmienia się - ceni wygodę i uprawia sport, co wpływa na jego sylwetkę. Zauważyliśmy, że kroje koszul powinny to uwzględniać. To jeden z bodźców do wejścia w nowy segment. Dodatkowo, jestem przekonana, że koszule Kragelman docenią również panie, nasze dotychczasowe klientki. Mają przecież duży wpływ na ubiór mężczyzn – mówi Monika Englicht, prezes HubStyle. Jak wyjaśnia, marka została stworzona z myślą o współczesnych mężczyznach, aktywnych zawodowo, ceniących wygodę, styl i funkcjonalność. Została wprowadzona do sprzedaży 22 kwietnia, a jej produkty dostępne są w dedykowanym sklepie internetowym na www.kragelman.com. - W nadchodzących tygodniach planujemy uruchomienie kolejnego brandu – następnie będziemy koncentrować się na rozwoju obecnego portfolio. Spodziewamy się, że nowe marki osiągną rentowność do końca 2016 r. – dodaje Englicht.
Rozwój nowych marek własnych w Grupie HubStyle odbywa się w ramach spółki zależnej New Fashion Brand Sp. z o.o. To inkubator modowy, w którym obecnie znajdują się marki Cardio Bunny Emente oraz Kragelman. Spółka HubStyle w 2015 r. przeszła gruntowne zmiany (dawniej nazywała się Grupa Nokaut) i wprowadziła nową strategię opartą na budowaniu mocnej pozycji w najszybciej rosnących obszarach rynku e-commerce. Pod koniec roku spółka wprowadziła dwie nowe marki odzieżowe Cardio Bunny i Emente. Dynamicznie rozwija się również sprzedaż sukienek Sugarfree, która rosła w praktycznie każdym miesiącu ubiegłego roku osiągając bardzo wysokie marże. W zeszłym roku przychody ze sprzedaży odzieży stanowiły 38 proc. w przychodach Grupy HubStyle, pozostałą część stanowiły głównie przychody z porównywarki Nokaut.
Źródło: ekonomia.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA