Dyskonty nokautują promocją

Aby zminimalizować skutki zamykania sklepów w niedzielę, sieci, zwłaszcza dyskonty, zaatakowały rynek obniżkami cen. Mimo to w kwietniu sprzedaż detaliczna raczej spadnie.

Publikacja: 09.04.2018 21:00

Dyskonty nokautują promocją

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz rg Rafał Guz

Akcja Biedronki z obniżką cen o wartość VAT w piątek i sobotę przyciągnęła do sklepów tej sieci jeszcze więcej klientów niż zwykle. Z nieoficjalnych informacji „Rzeczpospolitej" wynika, że w dwa dni skorzystało z niej ponad 5 mln osób – tyle paragonów zawierało choć jeden produkt objęty promocją. To ponad 50 proc. klientów robiących w tych dniach zakupu w sklepach Biedronki, co jest wynikiem bardzo wysokim.

Pozostało 92% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Biedronka atakuje Lidla w walce o VAT. Kto zamrozi więcej cen?
Handel
Właściciel Milki troszczy się o Rosjan. „Nie możemy przestać dostarczać żywności”
Handel
LPP: nie handlujemy w Rosji od dwóch lat, ale wciąż zarabialiśmy
Handel
Krótsze godziny otwarcia sklepów w Wielką Sobotę. Gdzie zrobić zakupy w Wielkanoc?
Handel
Właściciel Sinsay i Reserved z rekordowymi wynikami. Nowe dane o sprzedaży w Rosji