fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Tallinder, nowa marka LPP, może zagrozić Vistuli, Bytomiowi i Próchnikowi

materiały prasowe
Nowa marka LPP może zagrozić Vistuli, Bytomiowi i Próchnikowi.

LPP, które działało dotąd w niższym segmencie rynku odzieżowego, otworzyło w środę pierwszy sklep Tallindera, swojej nowej marki premium. Jej odzież, skierowana do kobiet i mężczyzn, ma być lepsza jakościowo i droższa niż w pozostałych markach grupy. Średnia wartość zakupów w przypadku nowej marki ma sięgać 300 zł w porównaniu do 50 zł w Reserved, największej marki należącej do LPP (ma jeszcze takie brandy jak Mohito, House, Cropp i Sinsay).

Wysoka półka cenowa

Szefowie Vistuli, Bytomia i Próchnika, najbardziej doświadczonych marek na rynku męskiej odzieży formalnej, ostrożnie oceniają ruch giganta. – Pojawienie się nowej marki LPP w segmencie formalnym na pewno zaostrzy konkurencję na tym rynku w długim terminie. To poważny gracz, ale jak bardzo, okaże się po roku, kiedy będą znane wyniki sprzedaży. Przez pierwsze miesiące będziemy wnikliwie obserwować, jak marka będzie sprofilowana i jak będzie się pozycjonować – mówi Grzegorz Pilch, prezes Vistuli....

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA