- Otwarcie pierwszego sklepu Primark w Polsce jest oczekiwane przez wielu klientów i przez nas. Dla firmy, która jest obecna na 12 rynkach, Polska jest kluczowym elementem dalszej ekspansji w Europie Centralnej i Wschodniej - mówi w wywiadzie dla Business Insider Polska Maciej Podwojski, sales and operations manager w Primark Polska.

Sklep w Warszawie będzie zgodny z najnowszymi trendami designu Primark. Znajdzie się na dwóch piętrach, będzie miał 3 660 metrów kw. powierzchni handlowej i 30 kas. W sklepie będzie też darmową sieć WiFi.

Wszyscy pracownicy zatrudnieni są na umowę o pracę: pełen etat, część etatu, pracę w weekendy, rano i wieczorami.

Otwarcie sklepu nastąpi w czwartek 20 sierpnia o g. 10:00 rano.

- W związku z otwarciem nie planujemy niczego specjalnego, bo promocje oferujemy codziennie i jesteśmy pewni, że nasza oferta jest wyjątkowa każdego dnia - mówi Maciej Podwojski i dodaje, że kolejny sklep w Poznaniu, w galerii handlowej Posnania, uruchomiony zostanie w przyszłym roku. - Dalsza ekspansja zależy od tego, jak zostaniemy przyjęci w Polsce. Podkreślę jednak, że wchodzimy na ten rynek na dobre, nie na chwilę. Chcemy jednak, by nasze ruchy były przemyślane - podkreśla.