Pandemia była ogromnym wyzwaniem dla wszystkich na całym świecie. W przypadku Aliexpress w Polsce największym wzywaniem była kwestia zorganizowania sprawnej logistyki i realizacji dostaw produktów w momencie zamknięcia granic. Okazało się, że jesteśmy w stanie dość dobrze prowadzić naszą działalność - powiedział Business Insider Polska Gary Topp, dyrektor operacyjny AliExpress w Europie Środkowo-Wschodniej. 

AliExpress rozpoczął podczas lockdownu współpracę z InPostem.

- Ludzie w okresie pandemii docenili to, że mają możliwość odbioru naszych przesyłek w Paczkomatach należących do naszego lokalnego partnera - podkreśla Gary Topp.

Dodatkowo polscy klienci uzyskali możliwość płacenia Blikiem.

- Oprócz zapewnienia szybkich i bezpiecznych płatności, które są pożądane przez naszych polskich klientów, w połowie lipca uruchomiliśmy promocję, w której nasi użytkownicy mogą spodziewać się specjalnych ofert związanych z płatnościami Blik. W dłuższej perspektywie mamy nadzieję, że AliExpress i Blik mogą stać się silnymi długoterminowymi partnerami - mówi Business Insider Gary Topp. AliExpress zastanawia sią także nad uruchomieniem w Polsce sklepu stacjonarnego. Nie ma jednak jeszcze sprecyzowanych planów.