Primark miał swój pierwszy salon uruchomić w otwartej właśnie Galerii Młociny w Warszawie, do czego jednak nie doszło w dniu inauguracji działalności centrum handlowego. Według nieoficjalnych informacji „Rzeczpospolitej” firma tylko przesunęła plany i sklep ruszy na przełomie września i października. – Galeria otwiera się w nieszczególnym momencie z perspektywy firm odzieżowych, za chwilę rusza sezon wyprzedaży – wyjaśnia jeden z przedstawicieli branży podkreślając, że dla firmy z jednym salonem oznaczałoby to ogromne koszty, ponieważ zbyt krótko mogłaby sprzedawać swoje produkty w tzw. pierwszej cenie. 

- Woleli poczekać na start oferty jesienno-zimowej oraz w pełni wykorzystać sezon bożonarodzeniowy – podaje nasze źródło.

Podczas otwarcia centrum na konferencji prasowej przedstawiciele inwestorów odsyłali z pytaniami o ewentualne otwarcie sklepu tej marki w Polsce do biura prasowego Primark. – Nie możemy komentować informacji związanych z tą marką – wyjaśnia Emil Górecki, communication manager Echo Investment, jednego z inwestorów tego centrum handlowego.

Jednak w Galerii Młociny miejsce pod salon Primark jest zarezerwowane i tylko czeka na dokończenie prac przygotowawczych.

Primark to doskonale znana choćby w Wielkiej Brytanii irlandzka marka odzieżowa, operująca w segmencie zbliżonym do dyskontu. Kojarzy się z bardzo niskimi cenami, stąd prawdopodobnie wynika ogromne zainteresowanie jej sklepem w Polsce.