Handel

Muszkieterowie nie tracą przez niedziele

Fotorzepa/Piotr Górski
Zamknięcie sklepów w część niedziel sieciom Intermarche oraz Bricomarche nie jest straszne.

Obroty Grupy Muszkieterów po trzecim kwartale 2018 roku wyniosły blisko 5,5 mld zł, niemal 6 proc. więcej niż w tym okresie rok temu.

Po 3 kwartale 2018 roku sieć supermarketów Intermarché wraz ze stacjami paliw miała ponad 3,7 mld zł obrotów, co oznacza wzrost o prawie 4 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym.

– Praca wykonana nad usprawnieniem funkcjonowania sieci sprzedaży w połączeniu z podjęciem mocniejszych działań w zakresie m.in. polityki cenowej, asortymentowej i promocyjnej, powinny się przyczynić do wzmocnienia naszych wyników w najbliższych kwartałach, niezależnie od wpływu niedziel niehandlowych – mówi Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.

Czytaj także: Zysk Tesco mniejszy od oczekiwań. Gigant wini za to Polskę

Z kolei w tym okresie sieć marketów budowlanych Bricomarché miała ponad 1,7 mld zł przychodu, co oznacza wzrost o blisko 11 proc. rok do roku.

Tylko w 3 kwartale Bricomarché uruchomiło dwa składy budowlane – w Lubawie oraz w Złocieńcu. Sieć planuje w ten sposób zwiększyć sprzedaż materiałów budowlanych, a także zapewnić firmom oraz klientom indywidualnym kompleksową obsługę na każdym etapie prac budowlanych czy ogrodowych. Pierwszy taki magazyn rozpoczął działalność w kwietniu 2017 roku w Śremie.


– Mocna dynamika sprzedaży like-for-like Bricomarché w połączeniu z dobrym tempem otwarć są efektem wspólnych, wytężonych prac pomiędzy właścicielami sklepów a pracownikami naszej centrali – mówi Marc Dherment.

Źródło: rp.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL