W czerwcu Vistula wypracowała 45,9 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, czyli o 17,1 proc. więcej niż rok temu. W tym sprzedaż detaliczna zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) zapewniła 27,4 mln zł, co oznacza wzrost o 22,6 proc. Podobnie jak w poprzednich miesiącach w wolniejszym tempie zwiększyły się obroty segmentu jubilerskiego (marka W.Kruk) - urosły o 7,4 proc., do 14,4 mln zł.

Vistula kontynuuje bardzo dobrą passę z poprzednich miesięcy. Narastająco od początku roku do końca czerwca przychody grupy wzrosły o 16,7 proc., do 235,5 mln zł. Biznes odzieżowy wypracował 130 mln zł przychodów ze sprzedaży detalicznej (+20,6 proc.), zaś jubilerski 83,3 mln zł (+11 proc.). Krakowska grupa w bardzo nieznacznym stopniu zwiększyła w tym czasie swoją powierzchnię handlową, więc podane przez nią przychody można traktować jako sprzedaż porównywalną (czyli obroty realizowane w sklepach funkcjonujących co najmniej rok).

Po publikacji wyników sprzedażowych akcje Vistuli drożeją o 2,8 proc., do 2,17 zł. Od początku roku ich kurs zyskał 21 proc.