Wpływ pandemii na strategię w firmach outsourcingowych

Praca zdalna każdej firmy musi być poprzedzona wieloma przygotowaniami w postaci digitalizacji dokumentów, sprawdzenia przepustowości łącz internetowych, liczby VPB, a przede wszystkim kontaktów z dotychczasowymi klientami.

Publikacja: 22.12.2020 17:00

Wpływ pandemii na strategię w firmach outsourcingowych

Foto: Adobe Stock

Pojawienie się wczesną wiosną 2020 r. pandemii stało się testem dla wielu firm na świecie, pod względem zdolności adaptacyjnych w nagle zmieniającym się otoczeniu. Prowadzenie biznesu w ostatnich latach nacechowane było dużą zmiennością i wymagało w zarządzaniu przestawienia się na elastyczność i adaptowalność, niemniej jednak pandemia pokazała, że zmienność warunków otoczenia gospodarczego może przybrać rozmiary niezwykle zaskakujące. Umiejętność bardzo szybkiej adaptacji stała się kluczowa dla zabezpieczenia kontynuacji działalności. Mając na uwadze strategię długoterminową oraz biorąc również pod uwagę opinie ekspertów z wielu dziedzin, ze szczególnym uwzględnieniem wirusologii, wszyscy musimy być przygotowani na wiele zawirowań w otoczeniu biznesowym, podobnych do COVID-19. Tutaj chciałabym odnieść się do branży usług outsourcingowych, szczególnie outsourcingu usług księgowych oraz kadrowo-płacowych.

Pozostało 91% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Prawo karne
CBA zatrzymało znanego adwokata. Za rządów PiS reprezentował Polskę
Spadki i darowizny
Poświadczenie nabycia spadku u notariusza: koszty i zalety
Podatki
Składka zdrowotna na ryczałcie bez ograniczeń. Rząd zdradza szczegóły
Ustrój i kompetencje
Kiedy można wyłączyć grunty z produkcji rolnej
Sądy i trybunały
Sejm rozpoczął prace nad reformą TK. Dwie partie chcą odrzucenia projektów