fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Abonament za używanie odbiorników radiowych i telewizyjnych w firmie

Przedsiębiorca nie może się tłumaczyć, że nie ogląda telewizji albo nie słucha radia.
Bloomberg, Martin Leissl
Firmy muszą regulować abonament za używanie odbiorników radiowych i telewizyjnych. W przeciwnym razie mogą zapłacić kary.

Biura, hotele, sklepy – to miejsca, w których na codzień korzysta się z radia czy telewizora. Czy tego właściciel przedsiębiorstwa chce, czy nie, to musi płacić abonament radiowo-telewizyjny.

Obowiązek wnoszenia abonamentu wiąże się również z odbiornikami radiowymi w samochodach służbowych.

Zgodnie z ustawą z 21 kwietnia 2005 r. o opłatach abonamentowych, każdy posiadacz sprawnego odbiornika radiofonicznego i telewizyjnego ma obowiązek zarejestrować go w ciągu 14 dni od nabycia. Następnie musi wnosić opłaty. Odbiorniki RTV rejestruje się na poczcie (właściwej ze względu na siedzibę firmy) albo przez internet: www. poczta-polska. pl.

Następnie Poczta Polska SA przesyła sześć spersonalizowanych formularzy polecenia przelewu/wypłaty gotówki (w wypadku rejestracji internetowej cztery), ale tylko osobie, która wyraziła takie życzenie na formularzu rejestracji otrzymywania blankietów.

Przepisy przewidują dwa rodzaje opłat za użytkowanie odbiornikó...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA