Jak nie stracić subwencji z Polskiego Funduszu Rozwoju

Do 31 grudnia 2020 r. należy – w banku pośredniczącym w pozyskaniu subwencji z PFR – złożyć dokumenty, które potwierdzą prawidłowe umocowanie osób występujących w imieniu przedsiębiorcy, w postępowaniu o uzyskanie tego wsparcia.

Publikacja: 17.12.2020 17:30

Jak nie stracić subwencji z Polskiego Funduszu Rozwoju

Foto: Adobe Stock

Chociaż rozliczenie subwencji z Polskiego Funduszu Rozwoju następuje, co do zasady, po upływie 12 miesięcy, licząc od pierwszego pełnego miesiąca po dacie jej udzielenia, to na beneficjentach programu Tarcza finansowa PFR dla małych i średnich firm ciążą pewne obowiązki, z których muszą się oni wywiązać do 31 grudnia 2020 r. Ich wypełnienie jest o tyle istotne, że w przypadku niedostarczenia niżej wskazanych dokumentów, przedsiębiorca będzie zobowiązany do zwrotu całości subwencji.

Pozostało 93% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Spadki i darowizny
Poświadczenie nabycia spadku u notariusza: koszty i zalety
Prawo w Firmie
Trudny państwowy egzamin zakończony. Zdało tylko 6 osób
Podatki
Składka zdrowotna na ryczałcie bez ograniczeń. Rząd zdradza szczegóły
Ustrój i kompetencje
Kiedy można wyłączyć grunty z produkcji rolnej
Sądy i trybunały
Reforma TK w Sejmie. Możliwe zmiany w planie Bodnara