Portal promocji eksportu daje dostęp do wielu cennych informacji. Skierowanych zarówno do tych firm, które dopiero myślą o rozwoju eksportu, jak i tych, które już od dłuższego czasu są obecne na rynkach zagranicznych,  ale chciałyby kontynuować swoją ekspansję. Współpraca ministerstwa gospodarki, wydziałów ekonomicznych polskich ambasad, a także regionalnych centrów obsługi inwestorów i eksporterów sprawia, że w jednym miejscu przedsiębiorcy zainteresowani eksportem mogą znaleźć informacje o interesujących ich rynkach. Zapoznać się z ofertami zgłaszanymi przez zagranicznych przedsiębiorców, przygotować i dodać do systemu swoją własną ofertę. Uzyskiwać informacje o wydarzeniach typu targi, misje gospodarcze, seminaria lub spotkania b2b. A i to nie wszystko, co oferuje zmodernizowany portal internetowy. W jego obrębie funkcjonować będzie także zmieniony newsletter, w którym przedsiębiorca będzie mógł wybrać, jaki zakres informacji go interesuje, a także ustalić częstotliwość uzyskiwania danych.

Na portalu będą także opisywane możliwości uzyskania dofinansowania ze środków unijnych i/lub budżetowych na realizację przedsięwzięć służących promocji polskiej gospodarki, jej branż, czy poszczególnych przedsiębiorców. Informacje o dofinansowaniu są o tyle istotne, że wkrótce rozpocznie się realizacja kolejnych ogólnych i branżowych programów promocji, które wzorem z lat 2012-2015 zostaną dofinansowane ze środków unijnych.

Dlatego przedsiębiorcy, którzy są zainteresowanie rozwijaniem działalności eksportowej, powinni zapamiętać ten adres.