Jak rozpocząć sprzedaż internetową w Niemczech

Ze względu na pandemię koronawirusa, przedsiębiorcy stanęli przed koniecznością podjęcia strategicznych decyzji co do dalszego rozwoju swoich firm. Nagle – ze względu na liczne obostrzenia – okazało się, że stacjonarna sprzedaż produktów nie jest możliwa. Aby ratować firmy przedsiębiorcy zaczęli oferować swoje produkty za pomocą internetowych platform.

Aktualizacja: 26.09.2020 14:12 Publikacja: 26.09.2020 00:01

Jak rozpocząć sprzedaż internetową w Niemczech

Foto: Adobe Stock

Dziś stacjonarna sprzedaż jest już możliwa, jednak wiele firm nie zrezygnuje z nowego modelu biznesowego, dodatkowo rozszerzając sprzedaż produktów na inne kraje europejskie, w tym Niemcy.

A oto kilka praktycznych wskazówek na temat rozpoczęcia biznesu e-commerce w Niemczech. Na co trzeba uważać i czego nie robić.

Pozostało 93% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Spadki i darowizny
Poświadczenie nabycia spadku u notariusza: koszty i zalety
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Prawo w Firmie
Trudny państwowy egzamin zakończony. Zdało tylko 6 osób
Podatki
Składka zdrowotna na ryczałcie bez ograniczeń. Rząd zdradza szczegóły
Ustrój i kompetencje
Kiedy można wyłączyć grunty z produkcji rolnej
Sądy i trybunały
Reforma TK w Sejmie. Możliwe zmiany w planie Bodnara