Bank nie przeprosi za to, że klienci poczuli się jak przestępcy

Zakwestionowanie przez pracownika banku autentyczności wpłacanych banknotów nie naruszyło dóbr osobistych.

Aktualizacja: 12.04.2020 18:30 Publikacja: 12.04.2020 00:01

Bank nie przeprosi za to, że klienci poczuli się jak przestępcy

Foto: Adobe Stock

Sąd Okręgowy w Łodzi zajmował się powództwem dwóch mężczyzn, którzy domagali się od banku przeprosin oraz zadośćuczynienia w wysokości 5 tys. zł dla każdego z nich za naruszenie ich dóbr osobistych.

Co zdarzyło się w banku

Pozostało 96% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Praca, Emerytury i renty
Płaca minimalna jeszcze wyższa. Minister pracy zapowiada rewolucję
Prawo dla Ciebie
Nowe prawo dla dronów: znikają loty "rekreacyjne i sportowe"
Prawo karne
Przeszukanie u posła Mejzy. Policja znalazła nieujawniony gabinet
Sądy i trybunały
Trybunał Konstytucyjny na drodze do naprawy. Pakiet Bodnara oceniają prawnicy
Mundurowi
Kwalifikacja wojskowa 2024. Kobiety i 60-latkowie staną przed komisjami