”Moja Paczka” – nowe, interaktywne rozwiązanie dla odbiorców

Publikacja: 27.05.2019 10:05

”Moja Paczka” – nowe, interaktywne rozwiązanie dla odbiorców

Możliwość dokładnego śledzenia przesyłki i inne udogodnienia na stronie mojapaczka.dpd.com.pl

DPD Polska wprowadziła kolejne usprawnienie na etapie ostatniej mili. Narzędzie do śledzenia przesyłki „Moja paczka” zapewnia nowe opcje w zakresie zarządzania przesyłką podczas doręczenia, m.in. przekierowanie jej na inny adres lub do wybranego punktu Pickup, a także zmianę daty doręczenia. Użytkownik aplikacji „Moja paczka” otrzymuje także informację o dokładnym czasie dostawy przesyłki.

„Moja paczka” znacznie rozszerza funkcjonalności powiadomień Predict, które firma DPD Polska w standardzie oferuje swoim klientom i odbiorcom już od kilku lat. Dzięki „Mojej paczce”, użytkownik otrzymuje dostęp do danych ułatwiających kontakt z kurierem – jego imię, numer telefonu, a także okno czasowe dostarczenia przesyłki. Nowość dla odbiorcy stanowi możliwość samodzielnego zarządzania doręczeniem. Z narzędziem „Moja paczka” może on zmienić datę oraz adres doręczenia lub przekierować paczkę do wybranego punktu nadania i odbioru przesyłki Pickup lub wybranego oddziału miejskiego, a także zrezygnować z odbioru paczki. Użytkownik otrzymuje także unikalną na polskim rynku możliwość lokalizacji pozycji kuriera na mapie.

- Staramy się być jak najbliżej naszych klientów i konsumentów. Nasze priorytety to wygoda odbiorców i jak najwyższy wskaźnik doręczalności już w pierwszej próbie. W tym celu opracowaliśmy kilka lat temu system komunikatów Predict, a teraz idziemy o krok dalej, oferując użytkownikom interaktywne rozwiązanie do zarządzania przesyłką „Moja paczka”- mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

- Dla odbiorców oznacza to możliwość zaplanowania dnia z uwzględnieniem precyzyjnej informacji o wizycie kuriera, a także pełną kontrolę nad doręczeniem dzięki opcji zmiany daty na bardziej dogodną oraz możliwość śledzenia aktualnego miejsca przebywania kuriera. Nadawcy z kolei zwiększą efektywność dostarczenia przesyłki, a przez to podniosą poziom satysfakcji nabywców i ich lojalność – dodaje Rafał Nawłoka.

Wszystkie informacje dotyczące zmiany statusu przesyłki wprowadzone przez odbiorcę, kurier otrzymuje w czasie rzeczywistym na swój terminal typu hand–held. Dzięki temu może na bieżąco modyfikować swój dzień pracy, poprawiając w ten sposób efektywność działania.

Aplikacja dostępna jest dla wszystkich odbiorców przesyłek w doręczeniu, a link do niej odbiorcy otrzymują w wiadomości Predict. Dlatego właśnie tak ważne jest udostępnienie poprawnych danych teleadresowych do komunikacji interaktywnej.

Materiał Promocyjny 

Możliwość dokładnego śledzenia przesyłki i inne udogodnienia na stronie mojapaczka.dpd.com.pl

DPD Polska wprowadziła kolejne usprawnienie na etapie ostatniej mili. Narzędzie do śledzenia przesyłki „Moja paczka” zapewnia nowe opcje w zakresie zarządzania przesyłką podczas doręczenia, m.in. przekierowanie jej na inny adres lub do wybranego punktu Pickup, a także zmianę daty doręczenia. Użytkownik aplikacji „Moja paczka” otrzymuje także informację o dokładnym czasie dostawy przesyłki.

Pozostało 81% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Ekonomia
Spadkobierca może nic nie dostać
Ekonomia
Jan Cipiur: Sztuczna inteligencja ustali ceny
Ekonomia
Polskie sieci mają już dosyć wojny cenowej między Lidlem i Biedronką
Ekonomia
Pierwsi nowi prezesi spółek mogą pojawić się szybko
Ekonomia
Wierzyciel zlicytuje maszynę Janusza Palikota i odzyska pieniądze