fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

CYFROWA Gry i e-sport

Polski wirtualny horror zwrócił się w 12 godzin. Dzięki Halloween

mat. pras.
W okresie pandemii sprzedaż gogli VR bije rekordy, a – według analityków – trend ten będzie przyspieszał. Na fali korzysta Bloober Team – studio, które wypuściło właśnie najnowszą grę dedykowaną urządzeniom wirtualnej rzeczywistości.

Krakowska spółka wypuściła właśnie do sprzedaży swój najnowszy tytuł – „Blair Witch VR”. Gra już po niecałych 12 godzinach przyniosła całkowity zwrot poniesionych nakładów produkcyjnych i marketingowych dla wersji VR. A trzeba zaznaczyć, że game developer osiągnął ten wynik dystrybuując grę na razie wyłącznie na gogle Oculus. Jednak sprzęt od Facebooka (model Quest 2) jest tak popularny, że firma nie nadąża z produkcją. Premiera „Blair Witch” w wersji na pozostałe urządzenia VR jeszcze przed krakowską firmą.

– Premiera „Blair Witch VR” okazała się niebywałym sukcesem. Okres Halloween zawsze stanowi idealny moment dla immersyjnych dreszczowców i nie inaczej było w przypadku czwartkowego debiutu – komentuje Piotr Babieno, prezes Bloober Team.

Spółka opracowała tę produkcję we współpracy z Oculusem, dzięki czemu w trakcie debiutu i w nadchodzących tygodniach gra będzie obecna zarówno w sklepie, jak i w wielu kanałach społecznościowych. – VR będzie w nadchodzącym czasie jednym z głównych nurtów elektronicznej rozrywki. Zdecydowanie nie jest to nasze ostatnie słowo w tym temacie – dodaje prezes Bloober Team.

Ten niezależny producent gier specjalizuje się w gatunku horror, wśród najpopularniejszych jego tytułów można wymienić „Layers of Fear” czy „Observer”. Najnowsza gra powstała na bazie kultowego już filmu „Blair Witch Project”.

Źródło: cyfrowa.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA