fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

CYFROWA Biznes

Królowa TikToka podbija Amerykę. Kardashianowie w odwrocie

Wiceprezes United Talent Agency, jednej z największych agencji zajmujących się artystami opuszcza firmę. Będzie prowadził biznes nastoletniej królowej TikToka.

Greg Goodfried, który pracuje w UTA od 2014, zostanie prezesem D’Amelio Family Enterprises, firmy reprezentującej interesy Charli D’Amelio i jej rodziny.

16-letnia Charli nazywana jest przez amerykańską prasę „królową TikToka”, ponieważ ma ponad 93 mln followersów na tej platformie. To rekordowa liczba, tym bardziej, że nastolatka zaczęła publikować tam filmy dopiero latem 2019 roku. Jej pierwsze wideo przedstawia jej taneczne wideo zestawione z filmem użytkownika o nicku „Move With Joy”.

Od tego czasu jej popularność gwałtownie wystrzeliła, a Charli wystąpiła w reklamie hummusu wyświetlanej podczas tegorocznego Super Bowl i zatańczyła w teledysku Jennifer Lopez. Wcześniej została zaproszona do występów podczas koncertu Bebe Rexha, która występowała przed inną gwiazdą: zespołem Jonas Brothers w Barclay Center w Brooklyn. Nastolatka wystąpiła też już w show The Tonight Show Jimmyego Fallona, relacjonowała Paris Fashion Week na zlecenie Prady na TikToku oraz podpisała kontrakty sponsorskie z firmami kosmetycznymi takimi jak EOS.

Charli nie jest jedyna w rodzinie gwiazdą TikToka. Jej siostra Dixie ma ponad 40 mln followersów, a tata Marc 7,3 mln, mama Heidi 6,1 mln. Razem tworzą imperium na wzór innej medialnej rodziny Kardashianów – tyle, że nie w telewizji, ale na platformie społecznościowej. Łącznie mają ponad 150 mln followersów.

Za popularnością i oglądalnością idą pieniądze i to pokaźne pieniądze. Według magazynu „Forbes” Charli w rok zarabia na TikToku 4 mln dolarów a jej siostra 2,9 mln dolarów.

Numerem jeden na platformie jest 19-letnia Addison Rae Easterling, która w rok zarabia dzięki filmikom na TikToku 5 mln dolarów.

Od stycznia tego roku Charli i Dixie podpisały umowę z UTA, która je reprezentowała w kwestiach biznesowych. Greg Goodfried ma być reprezentantem rodziny D’Amelio w kontaktach biznesowych także z UTA. Siostry mają już wspólny podcast, wydadzą książkę a według amerykański mediów po tym jak Kardashianowie postanowili zakończyć swoje show to właśnie rodzina D’Amelio może się stać kolejnym telewizyjnym hitem Ameryki.

Na razie Charli i Dixie są ambasadorkami UNICEF angażującymi się przeciwko cyberprzemocy, a także są twarzami takich marek jak Hollister czy Dunkin Donuts, który jeden ze swoich napojów nazwał Charli.

Źródło: cyfrowa.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA