fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

CYFROWA Biznes

Na Allegro wracają prowizje. Koniec pandemicznych promocji

materiały prasowe
Od końca lipca czołowy serwis e-handlowy zmienia regulamin i wprowadza tez zmiany w zakresie opłat od sprzedawców.

Allegro podaje, że 31 lipca wprowadza kolejne zmiany w serwisie oraz zaktualizuje regulaminy. Z głównym zmian wprowadzone zostaną zmiany prowizji od sprzedaży w działach Dziecko, Elektronika, Dom i ogród, Firma i usługi, Kolekcje i sztuka, Sport i turystyka, Kultura i rozrywka oraz Uroda. W części przypadków będą to zwiększenia a w części obniżki prowizji od sprzedaży. To pierwsza zmiana cennikowa od wielu miesięcy i jest bardzo prawdopodobne, że będzie to ostatnia taka zmiana w tym roku. Dotąd firma w ramach ułatwień dla firm chcących rozpocząć e-handel podczas pandemii odstąpiła od planowanych podwyżek opłat, a wiele prowizji zostało zniesionych.

Dodatkowo firma podaje, że ułatwiony będzie dostęp do historycznych rachunków na Allegro, dodatkowo jak podaje biuro prasowe serwisu umożliwione będzie dla większej liczby sprzedawców korzystanie z sieci reklamowej Google Ads w panelu Allegro Ads.

Allegro to największy serwis e–handlu w Polsce, miesięcznie ma ponad 20 mln użytkowników. Za jego pośrednictwem sprzedaż prowadzi ponad 100 tys. firm – to kilka razy więcej niż liczba sklepów internetowych w Polsce.

Źródło: cyfrowa.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA