fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

CYFROWA Biznes

SMS-y dostaną nowe życie. Zaskakujący pomysł

Shutterstock
Słabnąca od lat popularność wysyłania krótkich wiadomości tekstowych może zostać zahamowana. Amerykanie mają na nie nowy pomysł.

Część amerykańskich redakcji już dostarcza w ten sposób na telefony czytelników personalizowane informacje. Nowa forma dystrybucji treści, np. w postaci powiadomienia o pracy ulubionego reportera albo relacji z wybranych wydarzeń, przyciągnęła uwagę „New York Timesa”.

Jeszcze przed igrzyskami olimpijskimi w Rio de Janeiro dziennikarz sportowy Sam Manchester zaczął pisać do czytelników esemesy prosto z miejsca zdarzenia. Tzw. text message journalism był strzałem w dziesiątkę. Teraz pomysł podchwyciły media lokalne, np. Cleveland.com, który pisze esemesy do subskrybentów (abonament wynosi 4 dol.).

– Esemesy od dziennikarza mają charakter prywatnych wiadomości. To gwarancja, że subskrybenci dostaną je „na żywo” i bardziej ekskluzywnie, co sprzyja budowaniu lojalności – ocenia Maja Wiśniewska, menedżer w firmie SMSAPI.

Źródło: cyfrowa.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA