fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Polskie firmy słabo wykorzystują media społecznościowe

Polskie przedsiębiorstwa wciąż daleko za europejską czołówką
Pixabay
Przedsiębiorstwa nie nadążają za zmianami zwyczajów wśród internautów.

Według badania PBI/Gemius w grudniu 2017 r. grupa Facebook była drugą pod względem popularności wśród polskich internautów i miała ponad 22,6 mln użytkowników. Widać także systematyczny wzrost jej popularności, a wliczając do wyniku inne serwisy społecznościowe, widać, że korzysta z nich zdecydowana większość internautów.

Jednak nie idzie to w parze z zainteresowaniem firm takim kanałem komunikacji czy promocji. Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że tylko 18 proc. firm ma jakikolwiek profil w serwisach społecznościowych, a jedynie co dziesiąta może się pochwalić dwoma lub więcej.

To nie tylko znacznie gorszy wynik niż u liderów, ale i ogółem w Unii Europejskiej niższe zainteresowanie tym kanałem można zaobserwować tylko na Łotwie.

Jednak zdaniem branżowych ekspertów z firmy Sotrender można się spodziewać poprawy wskaźników. Media społecznościowe znacznie ułatwiają bezpośrednią interakcję między klientem a firmą.

Konsumenci w s...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA