Serwisy stale szukają nowego miejsca na ekspansję

Media społecznościowe nie chcą się zajmować tylko komunikacją.

Publikacja: 22.01.2018 20:00

Serwisy stale szukają nowego miejsca na ekspansję

Foto: 123RF

Od jakiegoś czasu można zauważyć stopniową zmianę zakresu wykorzystywania serwisów społecznościowych. Z jednej strony są to działania samych prowadzących je spółek, ale z drugiej inwencja przedsiębiorców.

Na przykład LinkedIn nie jest wykorzystywany już tylko przy poszukiwaniu kandydatów do pracy, lecz także jako kanał komunikacji z użytkownikami. Z kolei Facebook jesienią uruchomił platformę handlową.

Pozostało 92% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Naprawa samolotu podczas lotu
Materiał partnera
Przed nami jubileusz 10 lat w Polsce
Materiał partnera
Cyfrowe wyzwania w edukacji
Biznes
Rewolucyjny lek na odchudzenie Ozempic może być tańszy i kosztować nawet 20 zł
Biznes
Igor Lewenberg, właściciel Makrochemu: Niesłusznie objęto nas sankcjami