George Clooney sprzedaje swoją firmę Casamigos koncernowi Diageo, co korporacja potwierdziła w komunikacie wydanym w środę. Portfolio Diageo, w którym znajdziemy takie marki jak Johnny Walker czy Smirnoff, powiększy się tym samym o markę wypromowaną przez Clooneya i jego wspólników. Umowa warta jest 700 mln dolarów płatnych od razu i 300 milionów zależnych od sprzedaży tequili w najbliższych 10 latach.

Historia Casamigos (nazwa znaczy „Dom przyjaciół”) zaczęła się od prywatnej produkcji tequili, którą stworzyli dla siebie i przyjaciół George Clooney i Rande Geber. W 2013 roku, kiedy przepisy zmusiły wspólników do wykupienia licencji na dalsze robienie własnego trunku, marka stała się dostępna publicznie.
- To był natychmiastowy sukces. W tej chwili jesteśmy najszybciej rosnącą marką ultra-premium tequili – mówił Rande Geber w wywiadzie udzielonym CNBC w listopadzie 2016 roku.

Diageo zamierza wypromować markę Casamigos na całym świecie. Oczekuje się, że dotychczasowi właściciele – George Clooney, Rande Geber i Michael Meldman pozostaną w firmie i nadal będą promować markę Casamigos.

- Ta umowa odzwierciedla zaufanie Diageo (Puff Daddy wspolna tequila z Diageo)do nas i nasze zaufanie do Diageo. Ale nigdzie się nie wybieramy. Wciąż będziemy w Casamigos, zaczynając od shota dziś wieczorem, może dwóch – powiedział CNBC George Clooney.