Zaproszenie dla młodych, dynamicznych polskich marek

"Rzeczpospolita”, organizator konkursu Młoda Marka Sukcesu, zaprasza firmy do udziału w VI edycji tego wydarzenia. Jego celem jest promocja firm, które w ciągu ostatnich siedmiu lat potrafiły zbudować i rozwinąć dynamiczne, podziwiane rodzime marki.

Aktualizacja: 17.12.2016 14:40 Publikacja: 17.12.2016 14:31

Zaproszenie dla młodych, dynamicznych polskich marek

Foto: ROL

Główną nagrodą w konkursie będzie warta 400 tysięcy złotych kampania reklamowa dla Młodej Marki Sukcesu.

O wyborze zwycięzcy konkursu zadecyduje Rada Polskich Marek. Tworzą ją eksperci i szefowie firm – właścicieli cennych krajowych marek o uznanej już tradycji.

Zgodnie z ustaleniami Rady Polskich Marek, w konkursie Młoda Marka Sukcesu mogą startować marki konsumenckie utworzone specjalnie na polski rynek, które:

– zadebiutowały na polskim rynku po 1 stycznia 2009 roku

– uzyskały co najmniej 7 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2015 roku (albo 4 mln złotych przez 6 miesięcy 2016 – dla marek debiutujących po 1 stycznia 2015 r.).

Spośród marek biorących udział w konkursie Rada Polskich Marek wybierze Młodą Markę Sukcesu, biorąc pod uwagę m.in. jej rozpoznawalność oraz jej efektywność i dynamikę rozwoju.

Prosimy o wypełnienie załączonego poniżej formularza konkursowego w formie interaktywnej lub pobranie i wypełnienie pliku PDF, a następnie przesłanie go pocztą elektroniczną na adres markasukcesu@rp.pl, bądź tradycyjną pocztą na adres:

Paweł Jabłoński

z-ca redaktora naczelnego

"Rzeczpospolita" - Dział Ekonomiczny

Gremi Media Sp. z o. o.

Główną nagrodą w konkursie będzie warta 400 tysięcy złotych kampania reklamowa dla Młodej Marki Sukcesu.

O wyborze zwycięzcy konkursu zadecyduje Rada Polskich Marek. Tworzą ją eksperci i szefowie firm – właścicieli cennych krajowych marek o uznanej już tradycji.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Biznes
Igor Lewenberg, właściciel Makrochemu: Niesłusznie objęto nas sankcjami
Biznes
Wojna rozpędziła zbrojeniówkę
Biznes
Standaryzacja raportowania pozafinansowego, czyli duże wyzwanie dla firm
Biznes
Lego mówi kalifornijskiej policji „dość”. Poszło o zdjęcia przestępców
Biznes
Rząd podjął decyzję w sprawie dyplomów MBA z Collegium Humanum