fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biznes

Poznaj kupon premiowy, czyli doskonałe narzędzie wsparcia sprzedaży.

Wspieranie sprzedaży, o czym doskonale wie każdy przedsiębiorca, pozwala na poprawianie wyników osiąganych przez firmę, jak również pozwala na budowanie jej stabilnej pozycji na rynku. Wywołuje to zainteresowanie ze strony potencjalnych kontrahentów i stanowi doskonały sposób na rozwój działalności. Metod wspierania sprzedaży jest kilka, ale niestety nie wszystkie są jednakowo skuteczne.

Ta przynosząca najlepsze rezultaty, oprócz wzbudzenia zainteresowania klientów, powinna budować ich przywiązanie do danej marki, które sprawia, że korzystają oni z wybranej oferty przez długi czas. Osiągnięcie dokładnie takich efektów zapewniają Kupony Premiowe firmy Sodexo.

Skuteczność Sodexo

Kupony Premiowe (http://sodexolojalnosc.pl/nagrody/kupony-premiowe/) są narzędziem wsparcia sprzedaży, wchodzącym w skład kompleksowych programów lojalnościowych, stworzonych przez firmę Sodexo w ramach usługi 360° dla biznesu. Przedsiębiorstwo to od wielu lat działa na światowych rynkach, każdego dnia poprawiając życie milionów klientów korzystających z jego usług. Tak duża praktyka w zakresie wsparcia biznesu została umiejętnie połączona ze stosowaniem innowacyjnych rozwiązań oraz otwartością na wymianę doświadczeń pomiędzy pracownikami Sodexo, w myśl zasady know-how.

W rezultacie opracowane zostały niezwykle skuteczne metody budowania trwałych relacji pomiędzy klientami a właścicielami firm, które bezpośrednio przekładają się na zadowalający wzrost sprzedaży. Co ważne, korzystać z nich mogą wszyscy przedsiębiorcy bez względu na rodzaj działalności.

Lojalność zamiast reklamy

Wielu właścicieli firm jako metodę wsparcia sprzedaży wybiera reklamę, pokładając w niej ogromne nadzieje i koszty. Niestety wyniki osiągane przy jej użyciu okazują się być mało zadowalające. Przyczyn takiego stanu rzeczy jest wiele. Należą do nich między innymi sposoby działania stosowane w kampaniach reklamowych, w postaci haseł i tzw. „chwytów reklamowych”. Pomimo faktu, że ich zadaniem jest zainteresowanie potencjalnego klienta, w rzeczywistości mogą wywoływać u niego zniechęcenie do danego produktu czy też usługi.

Wynika to z ilości reklam, które dostępne są we wszelkich możliwych środkach przekazu, jak również odporności klientów na ich działanie. Ponadto działanie reklamy jest bardzo krótkotrwałe. W związku z tym, nawet jeśli w trakcie jej trwania wyniki sprzedaży nieco wzrosną, najczęściej wraz z jej zakończeniem wracają do swojego stałego poziomu.

Dużo lepsze, a przy tym długotrwałe rezultaty można osiągnąć, opierając swoje działania na budowaniu lojalności i poczucia przywiązania do danej marki. Lojalny klient nie tylko częściej dokonuje zakupu, ale także chętniej wraca do danej marki i poleca ją innym. I to właśnie on jest dla przedsiębiorstwa dużo bardziej wartościowy niż ten, który pod wpływem reklamy dokona jednorazowego zakupu, szybko zastępując wybrany produkt kolejnym, konkurencyjnym. Dokładnie tak rozumiana lojalność jest celem zastosowania Kuponów Premiowych proponowanych przez Sodexo, które pozwalają w bardzo korzystny dla przedsiębiorcy sposób zbudować trwałe relacje z klientami.

Wsparcie sprzedaży w nowoczesnej wersji

Kupon Premiowy to świetna propozycja dla przedsiębiorców, którzy chcą nagradzać lojalnych klientów w nowoczesny i wygodny dla nich sposób. Szeroka sieć punktów akceptacji, rozmieszczonych na terenie całego kraju, oraz łatwy dostęp do kontroli zgromadzonych środków zapewniają uczestnikom całej akcji bezproblemowe korzystanie z kuponów.

Przedsiębiorcy natomiast mogą cieszyć się zadowalającymi efektami przy jednoczesnym oszczędzaniu swojego czasu oraz budżetu, ponieważ czas realizacji zamówienia jest bardzo krótki, a przy tym kupony są zwolnione z podatku VAT. Poza tym, dzięki możliwości spersonalizowania ich wyglądu, kupony doskonale sprawdzają się także jako metoda na budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wszystkie te czynniki sprawiają, że Kupony Premiowe to wyjątkowo skuteczne metody wsparcia sprzedaży, które pozwalają na budowanie lojalności klientów i motywowanie ich do podejmowania dalszej współpracy przez długi czas. Kupony Premiowe można dostosować zarówno do oczekiwań właścicieli firm, jak również potrzeb uczestników, co czyni je niezwykle elastycznym narzędziem, znajdującym swoje zastosowanie w wielu sytuacjach.

Istotnym elementem jest również fakt, że cała strategia ich wdrażania odbywa się przy pełnej i profesjonalnej pomocy specjalistów Sodexo. W ten sposób, pomimo aktywnego uczestnictwa w całej akcji, przedsiębiorca nie jest nadmiernie angażowany w jej przebieg. Wszystko to sprawia, że Kupony Premiowe cieszą się coraz większą popularnością, a liczba zadowolonych z ich działania właścicieli firm wciąż wzrasta.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA