Liczba dostępnych funkcji, kilka poziomów uprawnień, możliwość zakupu kolejnych produktów/usług bankowych powoduje, że system bankowości elektronicznej bez możliwości personalizacji zamiast ułatwiać pracę działu finansowego firmy, może ją komplikować.
Dobra bankowość transakcyjna pozwala klientowi samodzielnie, bez kontaktu z bankiem i doradcą, administrować ustawieniami systemu, począwszy od wyglądu i zawartości pulpitu, poprzez system uprawnień do dostępu i akceptowania transakcji, aż po zakup nowych usług za pomocą prostych wniosków elektronicznych.
Dla klienta korporacyjnego, który w dziale finansowo-księgowym zatrudnia wiele osób, odpowiedzialnych za różne sprawy, istotna jest funkcja tzw. Super Użytkownika. To osoba mająca możliwość podglądu i zawężania uprawnień innych użytkowników do wykonywania operacji w systemie oraz zmiany podstawowych jego ustawień. Na początku współpracy użytkownicy reprezentujący daną firmę otrzymują standardowy zakres uprawnień, a Super Użytkownik może w prosty sposób określić kompetencje poszczególnych pracowników tak, aby były jak najlepiej dopasowane do funkcji pełnionych w firmie.
Klienci korporacyjni najczęściej korzystają jednocześnie z wielu rachunków bankowych, bieżących i pomocniczych, otwieranych i zamykanych na bieżąco w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Dla takich osób przydatna jest funkcja Accounts Online, która pozwala – na podstawie raz złożonej dokumentacji – na zlecanie otwierania kolejnych rachunków elektronicznie, bez wizyty w placówce banku. Nowy rachunek można otworzyć z firmy lub innego dowolnego miejsca, w którym jest możliwość bezpiecznego zalogowania się do systemu PekaoBiznes24.
Każdy użytkownik systemu PekaoBiznes24, należącego do banku Pekao może personalizować pulpit tak, by praca była dla niego jak najwygodniejsza, a przy okazji by sprawniej korzystać z rachunku bankowego.