fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biura podróży

TUI najlepsze w obsłudze klientów

Bloomberg
713 na tysiąc możliwych punktów uzyskało TUI w badaniu oceniającym poziom obsługi klienta przez centrum kontaktowe. Wynik ten dał touroperatorowi pierwsze miejsce wśród wszystkich badanych firm w Niemczech

TUI Deutschland jest jedną z dwóch firm zakwalifikowanych przez firmę badawczą Lufthansa Consulting do grupy „High Performer".

W corocznym opracowaniu Call Center Index przeanalizowano dane z firm należących do dziewięciu różnych branż (między innymi bankowość, kolej, usługi telekomunikacyjne, lotnictwo, przemysł samochodowy, turystyka). Średnia ocena dla wszystkich przedsiębiorstw wyniosła 557 punktów - najniższa to 367 punktów, najwyższa to przyznane TUI 713 punktów.

W analizie wzięto pod uwagę siedem różnych czynników, takich jakich jak: realizacja założonych celów, strategia i rozwój, struktura organizacyjna, procesy operacyjne, zarządzanie klientami, zarządzanie kwalifikacjami i jakością oraz ceny. Pod uwagę brano też włączenie centrum kontaktowego w inne kanały obsługi klienta.

W centrum kontaktowym TUI Deutschland pracuje obecnie 370 osób, które obsługują zarówno klientów indywidualnych jak i agentów przed podróżą, w czasie jej trwania i po jej zrealizowaniu. Dział ten odpowiada za kontakty telefoniczne, za pośrednictwem mejla, czatu, faksu, ale także przez media społecznościowe (Facebook i Twitter). W pracę centrum kontaktowego włączani są także pracownicy salonów sprzedaży należących do TUI.

Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA