fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biura podróży

Marek Andryszak stawia na agentów

Marek Andryszak będzie od lipca prezesem TUI Deutschland
archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz
Niemiecka branża turystyczna - pamiętając, że w Polsce Marek Andryszak, jako prezes TUI Poland, wypowiadał umowy agentom turystycznym - pyta, czy podobnie będzie na ich rynku. Prezes zapewnia, że stawia na „godnych zaufania" agentów

Branżowy serwis Travel Talk przypomina, że nowy prezes TUI Deutschland ("Marek Andryszak na czele TUI Deutschland"), kiedy zarządzał polskim oddziałem firmy (lata 2009 – 2016), zrewolucjonizował strategię sprzedaży i skupił się na promowaniu tak zwanych kanałów własnych dystrybucji, w tym przede wszystkim strony internetowej. Przypomnijmy, że w roku 2013 Andryszak zerwał umowy z ponad 500 z 750 agentów. Chciał w ten sposób zaoszczędzić na prowizjach agencyjnych.

Dzisiaj Marek Andryszak zapewnia, że w Niemczech stawia na współpracę z agentami. O swojej polityce opowiedział w magazynie dystrybuowanym wewnętrznie w jego firmie „TUI Inside". Wprawdzie potwierdza, że będzie troszczył się o rozwój sprzedaży w kanałach własnych, pracownicy w salonach należących do TUI Deutschland dostaną dodatkowe narzędzia, dzięki którym będą mogli lepiej poznać i ocenić potrzeby klientów, ale – zaznacza -to nie znaczy, że nie chce współpracować z siecią zewnętrznych sprzedawców. Maksymą Andryszaka jest wzmocnienie relacji z agentami, którzy chcą się związać z TUI emocjonalnie i planują długoterminową kooperację z nim.

W wywiadzie prezes podkreśla, że byłoby nieodpowiedzialne zaniechanie współpracy z agentami, dla których TUI Deutschland chce być partnerem godnym zaufania. Andryszak obiecuje też, że w Niemczech nie zostaną wprowadzone różne ceny dla poszczególnych kanałów dystrybucji, jak to miało miejsce w Polsce.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA