fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biura podróży

Grecos, Rainbow i Exim nagrodzeni za katalogi

materiały prasowe
Jakość wykonania, przydatność informacji i umiejętność wyróżnienia się na tle konkurencji doceniła kapituła konkursu Róży Kolumba

Róża Kolumba to konkurs na najlepszy produkt komunikacji marketingowej branży turystycznej, organizowany przez dwutygodnik „Wiadomości Turystyczne" od 2009 roku. Konkurs ma na celu wyłonienie wyróżniających się (graficznie i informacyjnie) rozwiązań ułatwiających klientom podjęcie decyzji o wyborze wymarzonych wakacji.

W kategorii projektów on-line nagrodzono biuro podróży Rainbow i Vogue Travel za profil na Facebooku.

Najlepsze katalogi drukowane wybrano w trzech kategoriach: standard, premium i małego organizatora. W kategorii "standard" najlepsze okazały się informatory Grecos Holiday (Lato 2016 Wakacje) i Exim Tours (Wakacje czarterowe), w kategorii "premium" - Itaka (Lato 2016 Wakacje we dwoje, Hotele dla dorosłych) i Prestige Tours (Najciekawsze miejsca świata), a w kategorii "mały organizator" - Poszukiwacze Przygód (Lato 2016) i Unique Moments (Egzotyka 2016).

– Naszym celem jest zainspirowanie klientów do odkrywania odwiedzanych miejsc i efektywnego planowania swoich wielkich greckich wakacji – przekonuje Bogna Jaśkowiak, menadżer ds. marketingu w Grecos Holiday, cytowana w komunikacie prasowym. - Poprzez katalog dzielimy się naszą grecką pasją – dodaje.

Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA