fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biura podróży

Cook: O zarządzaniu kryzysowym trzeba informować

Pixabay
Jak wygląda dziś życie w Antalyi? Dlaczego warto wybrać touroperatora, który ma centrum zarządzania kryzysowego? – Thomas Cook rozmawia z agentami o kryzysie i bezpieczeństwie
Thomas Cook organizuje dla niemieckich agentów spotkania, w czasie których opowie o swoim reagowaniu w sytuacjach kryzysowych, zaprosi też agentów turystycznych do dyskusji z ekspertami. Ci ostatni to pracownicy jego centrum kryzysowego, a także wieloletni partnerzy hotelowi oraz kierownik działu obsługi klientów z Antalyi.
Dyrektor departamentu sprzedaży, e-commerce, marketingu i obsługi w Thomasie Cooku Carsten Seeliger, uważa, że w niespokojnych czasach obowiązkiem touroperatora jest pokazanie, jak troszczy się on o turystów. – Klient oczekuje od nas pewnego „pakietu bezpieczeństwa", dlatego rezerwuje swoje wakacje u dużego, renomowanego organizatora. To ważne, byśmy robili wszystko, co w naszej mocy, by zapewnić bezpieczeństwo turystom – uważa Seeliger. – Z tematu bezpieczeństwa nie będziemy robić żadnej reklamy, ale będziemy o nim informować – dodaje Seeliger. Thomas Cook ma centrum zarządzania kryzysowego czynne całą dobę, którego pracownicy, w razie potrzeby lecą do wakacyjnego miejsca, by zaopiekować się klientami lub niosą im pomoc po ich powrocie do domu. Najczęściej chodzi o wsparcie dla rodzin osób, które zmarły w czasie urlopu, ale zespół przeszkolony jest także w relacjach z klientami będących uczestnikami lub świadkami tragicznych wydarzeń. Poza kwestiami związanymi z zagrożeniem terrorystycznym, mowa o takich zdarzeniach jak na przykład pożar hotelu. Seeliger podkreśla, że czasy kryzysu to moment, w którym agenci mogą bardziej niż zwykle wykazać się swoją wiedzą i kompetencjami w zakresie doradztwa.
Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA