fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biura podróży

Rabat dla klienta, cała prowizja dla agenta

FTI
Niemiecki touroperator FTI zachęca klientów do kupowania wyjazdów licznymi zniżkami. Skorzystają na tym agenci uprawnieni do dawania rabatów, odbierając przy tym pełną prowizję

Niemiecki touroperator FTI w ramach akcji reklamowych daje klientom różne zniżki i bony rabatowe. Jednocześnie uspokaja agentów, że nic na tym nie stracą. Po pierwsze turyści będą bardziej skłonni do zarezerwowania wyjazdów, po drugie agenci dostaną prowizję od pełnej ceny.

Czytaj też: "FTI płaci agentom za udział w szkoleniach".

Dyrektor sprzedaży i marketingu handlowego w FTI Richardl Reindl podkreśla, że organizator stawia na rozwiązania typu „win-win", na których korzystają obie strony. Po powrocie z wycieczki klienci dostają zwrot części pieniędzy, dzięki czemu ostateczny koszt wyjazdu spada, ale prowizja agenta liczona jest od pierwotnej ceny pakietu.

- Chcemy wesprzeć stacjonarną sieć sprzedaży różnymi akcjami rabatowymi i przekonać klientów do zarezerwowania wyjazdu u agenta - wyjaśnia Reindl.

Żeby ułatwić procedurę naliczania zniżek, FTI wprowadził w systemie rezerwacyjnym dodatkowe narzędzie - link, który wyświetla się po potwierdzeniu zamówienia. Po kliknięciu w niego wystarczy wprowadzić odpowiednią komendę, a zniżka naliczy się automatycznie.

Czytaj też: "FTI zakończył rok 16-procentowym wzrostem".

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA