fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biura podróży

TUI łączy formy sprzedaży

Bloomberg
Niemiecki TUI już przed paroma tygodniami zapowiadał mocniejsze połączenie sprzedaży stacjonarnej z internetową. Teraz tworzy oddzielny zespół, który będzie wspierał w tym zakresie zewnętrzną sieć

25 pracowników stworzy nowy dział, którego zadaniem będzie wspieranie agentów w obsługiwaniu klientów przez internet. Specjaliści będą dbać na przykład, żeby agent kontaktował się z turystą w momencie, kiedy prawdopodobieństwo zakupu jest największe. Touroperator zapewnia, że większość danych klientów pozostanie w biurach.

Więcej szczegółów tej strategii firma przedstawi w kolejnych tygodniach i miesiącach. Na razie wiadomo, że agenci, którzy chcą skorzystać na tych rozwiązaniach, muszą włączyć się do projektu sprzedaży wielokanałowej.

TUI szuka synergii sprzedaży stacjonarnej i internetowej od jakiegoś czasu. Punkty obsługi należące do koncernu mogą już przejmować zapytania, które w innym wypadku przeszłyby przez stronę TUI.com lub Robinson.com. Dla touroperatora jest to opłacalne, ponieważ średnia wartość rezerwacji zakładanej u agenta jest większa od internetowej.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA