fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biura podróży

TUI uspokaja niemieckich agentów

Bloomberg
Prezes TUI Friedrich Joussen wielokrotnie zapowiadał, że TUI stanie się platformą cyfrową. Deklaracje wzbudziły niepokój agentów, w końcu głos w sprawie zabrali szefowie niemieckiego oddziału

Po deklaracjach prezesa Grupy TUI Friedricha Joussena, że firma będzie dążyć do zwiększenia sprzedaży przez internet, w sieci agencyjnej zawrzało. Szefowie sprzedaży niemieckiego TUI Hubert Kluske i Michael Knapp napisali do agentów list, w którym wyjaśniają podstawy strategii sprzedaży touroperatora.

Wypowiedzi prezesa, tłumaczą Kluske i Knapp, dotyczą całego koncernu, a nie konkretnie TUI Deutschland. Każdy rynek ma swoją specyfikę, ale niemiecki klient także zaczyna się zmieniać. Pojawiają się nowi gracze, którzy dzięki swoim modelom biznesowym osiągają olbrzymie wzrosty. Na wyzwania z tym związane musi przygotować się cała branża, nie tylko klasyczni touroperatorzy, ale też sieć agencyjna.

W Niemczech TUI nadal stawia na stacjonarne biura sprzedaży, które obsługują wielu klientów. Rozbudowuje sieć salonów własnych i franczyzowych, opracował nawet nową formułę dla tych biur.

Jednocześnie, podążając za klientami, rozwija stronę TUI.com. To właśnie stamtąd pochodzą informacje o potrzebach turystów, na podstawie których powstają oferty wakacyjne. Ta strategia będzie kontynuowana, ale na bazie współpracy ze wszystkimi partnerami sprzedażowymi.

Plan działania został już wstępnie opracowany, w tym roku projekt nabierze bardziej konkretnych kształtów. TUI chce pracować z agentami, ale oczekuje, że oni też będą mieli odwagę zmierzyć się ze zmianami, które zachodzą na rynku.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA