Biura podróży

Aktorzy pokażą, jak sprzedać wycieczkę

Pixabay
Niemieckie stowarzyszenie DTPS zaprosiło profesjonalnych aktorów na szkolenia z dyrektywy unijnej. Odgrywając scenki, pokażą oni agentom, jak prawidłowo obsługiwać klientów według nowych zasad
Organizacja zrzeszająca agentów turystycznych DTPS (DER Touristik Partner Service) organizuje właśnie cykl szkoleń z przepisów, które będą obowiązywać od 1 lipca, czyli z dniem wejścia w życie nowej unijnej dyrektywy turystycznej.
Program obejmuje szkolenia on-line, webinaria i seminaria. Cykl rozpocznie  się 13 kwietnia od spotkania, w którym udział weźmie 300 przedstawicieli biur podróży. – Celem tej imprezy jest przedstawienie naszym członkom nowych przepisów w praktyczny sposób – mówi Michael Dohmen, prezes DTPS. Głównym punktem programu będą prezentacje, do udziału w których stowarzyszenie zaprosiło profesjonalnych aktorów. Na scenie zainscenizowane zostanie biuro agencyjne, aktorzy będą zaś odgrywać scenki z życia wakacyjnego doradcy.
Poza prezentacją na szkoleniu będzie można posłuchać też wykładu eksperta, prof. Ansgara Staudingera, na temat dyrektywy. Zaplanowano też spotkania w formie targów z różnymi partnerami, między innymi firmami technologicznymi i ubezpieczycielami. We współpracy z działem sprzedaży DER Touristik zorganizowane zostaną też szkolenia on-line i webinaria. Członkowie stowarzyszenia będą mogli również skorzystać z 40 seminariów. DTPS szacuje, że w sumie weźmie w nich udział tysiąc ludzi. Prowadzący już teraz obiecują podać wiele praktycznych rad, jak stosować przepisy wynikające z dyrektywy w codziennych rozmowach z klientami. Dohmen tłumaczy, że DTPS chce, aby jej członkowie nie musieli obawiać się nowych regulacji i zawczasu nauczyli się dostosowywać do nich w swojej codziennej pracy. Jak dodaje, DTPS przykłada dużą wagę do szkoleń. W tym roku zaplanowano ponad 30 seminariów, w czasie których poruszone będą różne tematy, od ubezpieczeń, przez turystykę luksusową, rejsy, rozwiązania technologiczne i sposoby pozyskiwania nowych klientów, po marketing internetowy.
Źródło: rp.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL