fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Ubezpieczyciel powinien zapobiegać szkodzie. Nie tylko likwidować

Fotorzepa, Robert Gardziński
Chcemy, żeby nasi klienci mogli skorzystać z pełnej oferty bankowej i ubezpieczeniowej. - mówi Roman Pałac, prezes PZU Życie.

Rz: Jak wygląda obecnie wdrażanie innowacji w PZU?

O innowacjach myślimy w trzech wymiarach. Po pierwsze, chcemy jak najlepiej wykorzystywać dane, którymi dysponujemy w firmie, żeby oferować lepsze usługi i poprawiać procesy. Szukamy obszarów, gdzie jesteśmy w stanie robić to taniej, szybciej i korzystniej dla klientów. Drugi element to obszar automatyzacji procesów. Trzeci to przygotowanie dodatkowych usług. Nie chcemy oferować tylko prostych produktów ubezpieczeniowych. Zależy nam na wartości dodanej dla klientów.

Klienci już widzą jakieś zmiany?

Tak, to m.in. uproszczenie modelu kontaktu z firmą i przyspieszenie tempa, w jakim zajmujemy się sprawami klientów.

Czyli klient będzie się kontaktował z robotem przez aplikację?

To nie zawsze będzie aplikacja. Już dziś, jeżeli ktoś ma stłuczkę, to nawet w ciągu kilku minut możemy zakończyć proces likwidacji szkody oraz wypłacić mu odszkodowanie. To jest dość duża zmiana procesowa oparta na technologiach informaty...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA