Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

REKLAMA
|
  • Warszawa
  • Białystok
  • Bydgoszcz
  • Gdańsk
  • Kalisz
  • Katowice
  • Kielce
  • Kraków
  • Lublin
  • Łódź
  • Olsztyn
  • Opole
  • Poznań
  • Rzeszów
  • Szczecin
  • Toruń
  • Wrocław
  • Zielona Góra
Tutaj jesteś: ekonomia » Marki Polskie
17-12-2013 03:55 |

Marki Polskie

| Marcin Anklewicz

Okrągła wartość na okrągłą rocznicę

330 najdroższych polskich marek jest wartych łącznie niemal 60 miliardów złotych

17-12-2013 02:56 |

Marki Polskie

| Paweł Jabłoński

Jabłoński: Polskie firmy doceniają wartość marek

Marki, brandy, logo – te pojęcia stają się coraz ważniejsze dla polskich firm.

17-12-2013 00:09 |

Marki Polskie

| Anita Błaszczak

Czas na sukces nowych technologii

Po okresie królowania brandów spożywczych zwyciężył reprezentant IT, Fibaro

17-12-2013 00:05 |

Marki Polskie

| Anita Błaszczak

Święto mocnych polskich marek

Czołówka najdroższych rodzimych brandów to przedstawiciele tradycyjnych branż: paliw, finansów i handlu.

17-12-2013 00:04 |

Marki Polskie

| Anita Błaszczak

Superdziesiątka na dziesiątą rocznicę

O 12,4 miliarda złotych wzrosła łączna wycena 10 supermarek – czyli tych, które są z nami najdłużej i w dziesięcioletniej historii naszego rankingu najwięcej zyskały na wartości. Siedem z nich jest w nim notowanych od pierwszej edycji zestawienia, czyli od 2004 r., gdy wycenialiśmy 150 brandów wartych łącznie 22,6 mld zł.

19-12-2012 02:07 |

Marki Polskie

| Anita Błaszczak

Które branże mają najdroższe marki?

Brandy spożywcze i finansowe mają decydujący udział w 9. rankingu polskich marek „Rz". Wczoraj nagrodziliśmy najcenniejsze i najmocniejsze z nich

19-12-2012 00:55 |

Marki Polskie

| Beata Drewnowska

Mleczna droga do zwycięstwa

Choć serka Mój Ulubiony nie wspierają milionowe kampanie reklamowe, odnosi sukcesy na rynku. Zdobył też tytuł Młodej Marki Sukcesu 2012

19-12-2012 00:53 |

Marki Polskie

|

Wartość zbudowana na galicyjskiej tradycji

Marka wprowadzona na rynek w 2007 roku była odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy szukali dawnych smaków i naturalnych produktów robionych według starych receptur

19-12-2012 00:52 |

Marki Polskie

| Marcin Anklewicz

Stabilizacja wycen

Łączna wartość dziewiątej już edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek przekroczyła nieco 57 mld złotych.

19-12-2012 00:51 |

Marki Polskie

|

Złota Szóstka

Rekordzistka wzrostu wartości, marka PKO Bank Polski, jest dziś wyceniania o prawie 2,5 mld zł więcej niż przed sześcioma laty. Najbardziej dynamiczny brand Biedronka, urósł w tym czasie ponad ośmiokrotnie. Przedstawiamy trzy marki, które w ostatnich sześciu latach najwięcej zyskały na wartości, i trzy, które najszybciej ją zwiększały

19-12-2012 00:50 |

Marki Polskie

| Anita Błaszczak

Przez żołądek

Mój Ulubiony i Krakowski Kredens to najlepsze młode polskie brandy. Przedstawiciele branży spożywczej królują na podium naszego konkursu

19-12-2012 00:36 |

Marki Polskie

| Urszula Zielińska

Plus wygrał o włos

Plus, marka sieci komórkowej prowadzonej przez Polkomtel, utrzymała pierwsze miejsce, wygrywając z marką Play firmy P4, ale różnica między nimi to zaledwie kilka dziesiętnych punktu

19-12-2012 00:30 |

Marki Polskie

| asta

Odważne, pomysłowe firmy w finale konkursu

Wiemy, że nie do końca spełniamy kryteria konkursu, ale chcieliśmy spróbować – to wyjaśnienie słyszeliśmy kilkakrotnie, gdy informowaliśmy firmy, iż ich marka, niestety, nie kwalifikuje się do rywalizacji o główną nagrodę – wartą kilkaset tysięcy złotych kampanię reklamową ufundowaną przez PKO Bank Polski.

19-12-2012 00:27 |

Marki Polskie

| Piotr Mazurkiewicz

Internet potwierdza swą moc

Internetowy komunikator GG, do niedawna znany jako Gadu-Gadu, to nowy lider mocy wśród polskich marek w usługach. Dopiero szósty w zestawieniu brand to przedstawiciel tradycyjnego sektora

19-12-2012 00:26 |

Marki Polskie

| Piotr Mazurkiewicz

Nie ma mocnych na Allegro

Aukcyjny potentat to nie tylko lider sprzedaży internetowej, ale również najmocniejsza od lat marka w kategorii handel

19-12-2012 00:23 |

Marki Polskie

| Monika Krześniak

Moc połączenia tradycji z nowoczesnością

W tym roku kilka instytucji finansowych zdecydowało się na zmiany logo, a także odświeżenie wizerunku. Nadal jednak najsilniejszą marką w tej branży pozostaje PKO Bank Polski

19-12-2012 00:22 |

Marki Polskie

| Magdalena Lemańska

Gwiazdy wsparły lidera mediów

W tym roku moc wszystkich polskich mediowych marek osłabła, ale liderzy utrzymali swoje pozycje. Polsatowi udało się nawet awansować w naszym rankingu na drugie miejsce

Poprzednia
1 2 3 4 5 6 7

Bądź na bieżąco - pobierz RSS

NASZE SERWISY TEMATYCZNE

common