Na swoich stronach spółka Gremi Business Communication Sp. z o.o. wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

REKLAMA
|
  • Warszawa
  • Białystok
  • Bydgoszcz
  • Gdańsk
  • Kalisz
  • Katowice
  • Kielce
  • Kraków
  • Lublin
  • Łódź
  • Olsztyn
  • Opole
  • Poznań
  • Rzeszów
  • Szczecin
  • Toruń
  • Wrocław
  • Zielona Góra
Tutaj jesteś: ekonomia » Marki Polskie
28-11-2014 08:34 |

Marki Polskie

| Anita Błaszczak

Najlepsze krajowe marki potwierdziły wartość i moc

Choć globalne brandy zastąpiły niemało cennych rodzimych marek, to łączna wartość naszego zestawienia rośnie.

28-11-2014 02:37 |

Marki Polskie

| Anita Błaszczak

Krajowe marki z globalną ambicją

Drugi rok z rzędu prestiżowy tytuł i cenną nagrodę zdobyła marka technologiczna

28-11-2014 02:24 |

Marki Polskie

| Dariusz Wolak

Wiedźmin rozsławia Polskę w świecie

Zwycięzca konkursu pracuje nad tytułem, który ma ugruntować jego pozycję w światowej czołówce branży gier komputerowych

28-11-2014 02:22 |

Marki Polskie

|

Rada Polskich Marek

Konkurs Młoda Marka Sukcesu już po raz czwarty towarzyszy Rankingowi Najcenniejszych Polskich Marek. Nagradzamy w nim i promujemy firmy, które w ostatnich latach potrafiły zbudować i rozwinąć dynamiczne rodzime znaki towarowe.

28-11-2014 02:18 |

Marki Polskie

|

Jak obliczamy siłę marki

Wartość marki jest pochodną jej siły. W zastosowanej w rankingu metodologii wartość marek jest więc zależna od ich obecnej siły. Nie oznacza to jednak, że silniejszy brand zawsze będzie wyżej wyceniany. O jego wartości decydują również wielkość i rodzaj rynku, na którym funkcjonuje marka. Stąd słabsza marka na większym rynku i rynku, na którym marki mają duży wpływ na decyzje konsumentów, będzie warta więcej niż silna marka na rynku niszowym.

28-11-2014 02:04 |

Marki Polskie

| Magdalena Lemańska

TVN nie oddaje pozycji lidera

Największe kanały telewizyjne rządzą na rynku mediowych marek

28-11-2014 01:55 |

Marki Polskie

| Piotr Mazurkiewicz

Gwiazdy nadal świecą mocnym blaskiem

Apart ponownie liderem, jubilerzy rozdają karty w tej kategorii

28-11-2014 01:54 |

Marki Polskie

| Maciej Rudke

Reserved wciąż niepokonane

W kategorii odzieżowej spory awans zanotowały Cropp, Wojas i Monnari

28-11-2014 01:52 |

Marki Polskie

| Paweł Jabłoński

Czas na profesjonalistów

Znaczenie jakości marek i ich wyceny bardzo wolno przebija się do świadomości polskich menedżerów. Jednak przygotowując od 10 lat Ranking Polskich Marek, wyraźnie widzimy, że ten proces, choć powoli, ale cały czas posuwa się do przodu.

28-11-2014 01:48 |

Marki Polskie

| Beata Drewnowska

Sukces domowego menu

Lubella liderem mocy wśród produktów żywnościowych

28-11-2014 01:47 |

Marki Polskie

| Katarzyna Kucharczyk

Fani czekolady stawiają na tradycję

Marka Wedel wciąż skutecznie dystansuje swoich rywali

28-11-2014 01:38 |

Marki Polskie

| Jacek Ślusarczyk, Marcin Anklewicz

Marki finansowe dostały lekkiej zadyszki

Łącza wartość 330 najdroższych polskich marek zwiększyła się w tym roku do 61,5 miliarda złotych

28-11-2014 01:32 |

Marki Polskie

| Piotr Mazurkiewicz

Jakość i wizerunek

Laureat specjalnego wyróżnienia

28-11-2014 01:29 |

Marki Polskie

| Beata Drewnowska

Bąbelki o smaku jabłka

Laureat specjalnego wyróżnienia

28-11-2014 01:26 |

Marki Polskie

| Beata Drewnowska

Ser gra w żółte

Polacy wydają na sery już ponad 5 mld zł rocznie. Z sukcesem o ich podniebienia i portfele walczy Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek z Radzynia Podlaskiego. Jej marka Serenada została w tym roku nominowana do głównej nagrody w konkursie Młoda Marka Sukcesu.

28-11-2014 01:03 |

Marki Polskie

| Monika Sajewicz

PKO Bank Polski wciąż najsilniejszy w branży

Lider wśród instytucji finansowych ten sam, ale zmiana na drugiej pozycji

28-11-2014 01:01 |

Marki Polskie

| Grzegorz Urbanek

Wedel utrzymał palmę pierwszeństwa

W tym roku wystąpiło niepokojące obniżenie wskaźnika siły marki dla większości analizowanych brandów

28-11-2014 01:00 |

Marki Polskie

| Piotr Mazurkiewicz

Usługi coraz bardziej technologiczne

Usługi i działalność deweloperska to kolejna kategoria, w której prym wiodą spółki internetowe

28-11-2014 00:58 |

Marki Polskie

| Urszula Zielińska

Play bryluje wśród celebrytów

Dwie najmocniejsze marki telekomów dzieli bardzo niewielki dystans

28-11-2014 00:57 |

Marki Polskie

| Anita Błaszczak

Jubileuszowe kampanie wsparły lidera

Ziaja świętująca w tym roku swoje 25-lecie nadal jest najmocniejszą polską marką kosmetyków

Poprzednia
1 2 3 4 5 6 7 8

Bądź na bieżąco - pobierz RSS

NASZE SERWISY TEMATYCZNE

common