Na swoich stronach spółka Gremi Business Communication Sp. z o.o. wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

REKLAMA
Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Biura Podróży

Biura Podróży

Prezes PIT: Branża czeka na nowoczesne prawo
Dobra wiadomość jest taka, że turystyka ma w rządzie i parlamencie bardzo silne lobby. Zła – że na razie to lobby tylko mówi, ale nic nie robi >>
aktualizacja: 30-05-2015 08:37 , autor: Filip Frydrykiewicz
30-05-2015 |

Biura Podróży

Prezes PIT: Branża czeka na nowoczesne prawo

Dobra wiadomość jest taka, że turystyka ma w rządzie i parlamencie bardzo silne lobby. Zła – że na razie to lobby tylko mówi, ale nic nie robi

28-05-2015 |

Biura Podróży

PIT przegrywa walkę o turystykę młodzieżową

Sprawdzajcie z kim wysyłacie dzieci na wypoczynek - apeluje do rodziców przewodnicząca komisji ds. turystyki młodzieżowej PIT Małgorzata Karwat. I przyznaje, że starania Izby o wyeliminowanie szarej strefy się nie powiodło

28-05-2015 |

Biura Podróży

Unia Europejska zaostrza ochronę turystów

Ministrowie UE porozumieli się w sprawie nowej dyrektywy turystycznej, zwiększającej gwarancje dla ludzi kupujących usługi turystyczne

28-05-2015 |

Biura Podróży

TUI idzie do przodu, Thomas Cook się cofa

Wyniki dwóch największych turystycznych koncernów, TUI i Thomasa Cooka, pokazują, że ten pierwszy zdobywa coraz większą przewagę nad konkurentem. Czy słabszemu zawodnikowi pomoże inwestor z Chin? - zastanawia się ekspert

28-05-2015 |

Biura Podróży

Niemieccy touroperatorzy chcą sprzedawać w Polsce

Niewykluczone, że będziemy organizowali przeloty z polskich lotnisk do niemieckich miast, dla turystów, którzy będą chcieli lecieć na wakacje z niemieckimi biurami podróży – ujawnia Manuel Molina, prezes TSS Group

27-05-2015 |

Biura Podróży

Marszałkowie coraz bliżej sprowadzania turystów

Posłowie przyjęli dzisiaj w pierwszym czytaniu jednozdaniową poprawkę do ustawy o usługach turystycznych. Jeśli nic nie przeszkodzi, nowelizacja będzie uchwalona przez Sejm za dwa tygodnie

26-05-2015 |

Statystyki Turystyki

W powietrzu wisi rekord zagranicznych wyjazdów

Wszystko wskazuje, że w tym roku padnie rekord wyjazdów Polaków na wakacje za granicę. Turyści będą wyjeżdżać z biurami podróży przede wszystkim do Grecji, Turcji i Bułgarii. Średnio wydadzą o 3 złote więcej, ale za to zamieszkają w lepszym hotelu

26-05-2015 |

Statystyki Turystyki

Biura podróży - sprzedaż 5 procent na plusie

Rośnie sprzedaż wyjazdów wakacyjnych w biurach podróży. W ostatnim tygodniu o 12 procent. Co trzeci klient zarezerwował wypoczynek w Grecji, a co dziesiąty pojedzie do Antalyi

26-05-2015 |

Biura Podróży

Rainbow Tours zadowolony z kwietnia

Rainbow Tours miał w kwietniu przychody ze sprzedaży większe o 18,1 procent niż o tej samej porze rok temu

25-05-2015 |

Biura Podróży

Ideatour – papierowe katalogi przyciągają do kolei

Przejazd dawną koleją bagdadzką, wyczarterowany pociąg po Namibii lub wyprawa z Moskwy do Pekinu – to część ofert z katalogu Ideatour poświęconego turystyce kolejowej. Biuro ogłosiło cennik i terminy na rozpoczynający się jesienią sezon

25-05-2015 |

Biura Podróży

TUI: więcej sprzedaży online w Polsce

Trzy procent wzrostu obrotów co roku i 10-procentowy wzrost zysków do 2018 roku - to cel, który postawił przed TUI Group prezes Friedrich Joussen

25-05-2015 |

Biura Podróży

Betlej: Wiem dlaczego ludzie nie kupują wakacji

Wyjaśniła się częściowo tajemnica fenomenu wielkiej różnicy w dynamice sprzedaży ofert wyjazdów zimowych i letnich w biurach podróży – pisze Andrzej Betlej w najnowszej analizie rynku

24-05-2015 |

Promocja turystyczna

Gościnna Tunezja czeka na polskich turystów

Dowiedziawszy się, że jesteśmy dziennikarkami z Polski właściciel kawiarni w Hammamecie, posadził nas przy stoliku, podał ociekające miodem ciastka makroud, aromatyczną kawę z tygielka, chłodną wodę z listkami mięty, plasterkami cytryny i kroplą jaśminowej esencji, i powiedział: - Chcę was ugościć w imieniu całej Tunezji

22-05-2015 |

Biura Podróży

Gazeta podpowie, jak sprzedać wycieczkę

Wydawany przez FTI magazyn podróżniczy ma przyciągnąć klientów do biur podróży, a agentom pomóc sprzedawać wycieczki do miast i metropolii

21-05-2015 |

Biura Podróży

W Itace czas na egzotykę

Łącznie prawie 500 propozycji wyjazdów na zimę 2015/2016 oferuje Itaka. Wszystkie są już w systemach rezerwacyjnych touroperatora. A wkrótce do salonów firmowych i biur agencyjnych trafią dwa katalogi

21-05-2015 |

Biura Podróży

Rainbow Tours oczyszczony z zarzutów KNF-u

Łódzka prokuratura umorzyła dochodzenie wobec Rainbow Tours w sprawie zawierania umów „Gwarancji zwrotu kosztów”. KNF oskarżał touroperatora o sprzedaż ubezpieczeń bez zezwolenia

21-05-2015 |

Biura Podróży

Logos Travel wyróżniony za jakość usług

Nominacja od zadowolonego klienta, audyt firmy i wręczenie certyfikatu – po spełnieniu wszystkich kryteriów, biuro podróży Logos Travel może legitymować się wyróżnieniem jakości „Primus Nominatus”

20-05-2015 |

Biura Podróży

Thomas Cook ma nowy pomysł na zarządzanie biznesem

Wprowadzenie odpowiedzialności za poszczególne obszary działania, a nie za konkretne rynki – Thomas Cook ogłosił właśnie nową strategię biznesową. Ida za nią też decyzje personalne

20-05-2015 |

Biura Podróży

TUI: uśmiechnij się i wygraj wycieczkę

„Odkryj swój uśmiech” to nowe hasło i temat przewodni kampanii promocyjnej, którą austriacki oddział TUI zorganizował dla swoich klientów

20-05-2015 |

Biura Podróży

Sprzedać agenta, a nie ofertę

Promować agenta zamiast oferty – taki cel przyświeca zrzeszeniu północnoamerykańskich agentów turystycznych Vacation.com. Organizacja właśnie udostępniła nową wersję serwisu internetowego

20-05-2015 |

Biura Podróży

MSZ: Monitorujemy, więc ostrzegamy

Biura podróży: Ostrzeżenia przed podróżowaniem do różnych krajów są nieprzemyślane. MSZ: Ostrzeżenia działają w odpowiedni sposób

19-05-2015 |

Biura Podróży

Trivago: spada zainteresowanie Tunezją

O 52 procent spadło wśród klientów serwisu Trivago.pl zainteresowanie rezerwacją noclegów w Tunezji. Podobnie wygląda sytuacja hotelarzy z Egiptu

19-05-2015 |

Biura Podróży

Kolejna marka TUI niebawem na rynku

TUI Blue to nowa marka hoteli, którą koncern zamierza wprowadzić w ramach planu rozszerzania własnej bazy noclegowej

18-05-2015 |

Biura Podróży

Rainbow Tours inwestuje w hotele

Kupno własnego hotelu i plany dokupienia kilkunastu kolejnych - Rainbow Tours publikuje nową strategię

18-05-2015 |

Biura Podróży

Touroperatorzy 2015 – za co te ratingi

„Dynamika wzrostu”, „dobre notowania konsumenckie”, „konkurencyjne ceny”, „duże zyski” – takie określenia dominują w opisie największych polskich touroperatorów i ich dochodzeniu do wysokich ocen

18-05-2015 |

Biura Podróży

Ratingi biur podróży 2015 - rosną obroty, zyski, oceny

Biura podróży po chudych latach kryzysu, wywołanego głównie arabską wiosną, łapią wiatr w żagle - stają się silne ekonomicznie i stabilne. Najlepiej pokazują to najnowsze ratingi biur podróży

18-05-2015 |

Biura Podróży

Niemcy stawiają na luksus

„Premium i luksus”, nowy projekt sprzedażowy niemieckiej organizacji branżowej RTK, ma przyciągnąć do biur podróży także bardziej zamożnych klientów

17-05-2015 |

Biura Podróży

10 biur podróży, które rosły najszybciej

Wezyr Holidays, Grecos, Rainbow Tours, Itaka i Exim Tours zrobiły w zeszłym roku największe postępy w zdobywaniu nowych klientów i zwiększaniu obrotów

15-05-2015 |

Biura Podróży

10 biur z największymi zyskami i 10 najbardziej rentownych

Biura podróży mogą sprzedawać dużo tanich wyjazdów tracąc pieniądze, ale zyskując klientów i obroty. Albo odwrotnie - mogą dbać o zysk, nie przejmując się dynamiką innych wskaźników. Sprzedawać dużo i z zyskiem to sztuka, która udaje się najlepszym

15-05-2015 |

Biura Podróży

TUI łączy marki i tnie koszty

Uproszczona struktura zarządzania, klarowny podział obszarów działania i koncentracja dotychczasowych marek pod wspólną nazwą to główne założenia nowej strategii TUI Group

Poprzednia
1 2 3

Notowania walut

X-Trade Brokers SA

Najczęściej czytane

Najczęściej czytane
Z ostatniej chwili

TV.RP.PL

common