Biedronka i Lidl nie zawieszają broni i toczą coraz bardziej intrygujący bój, którego efekty można analizować na wielu płaszczyznach. Spór prawny dotyczył m.in. badań porównawczych.
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył 31 mln zł kary na platformę internetową Amazon za praktyki wprowadzania w błąd co do momentu zawarcia umowy sprzedaży, dostępności produktów, terminów dostaw i uprawnień konsumentów dotyczących usługi „Gwarancja Dostawy”.
Czy pasażer zrzekł się zwrotu pieniędzy za bilet na odwołany lot, jeśli wypełnił formularz on line na stronie przewoźnika lotniczego, w którym zaakceptował zwrot kosztów w formie bonu podróżnego? Wątpliwości rozstrzygnął w czwartek Trybunał Sprawiedliwości UE.
Internetowa platforma handlowa Vinted przekazała dane o transakcjach swoich użytkowników skarbówce, a ta już wzywa ich do wyjaśnień. Wkrótce kontrole mogą objąć użytkowników Allegro, Olx, Booking czy Otomoto.
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów stwierdził, że firma WEIP m.in. ograniczała możliwość składania reklamacji. Zobowiązał też spółkę do zwrotu niesłusznie pobranych opłat za parkowanie aut.
Główny Inspektor Sanitarny wydał dwa niepokojące ostrzeżenia dotyczące produktów spożywczych dostępnych w sklepach znanych sieci. Jedno dotyczy truskawek, a drugie sałatki jarzynowej.
Syndyk, a następnie sąd upadłościowy weryfikują możliwości zarobkowe upadłych konsumentów. Ich ustalenie jest kluczowe z perspektywy oddłużenia w toku upadłości konsumenckiej.
Co najmniej 8 mld zł tracą rocznie firmy z powodu niewyspania ich pracowników. Na jakość swojego snu narzeka aż ponad 40 proc. Polaków, co przekłada się także na jakość ich pracy.