Wojna Lidla i Biedronki zwiększy długi sklepów

55,5 proc. Polaków spodziewa się zaostrzenia wojny cenowej między dyskontami i tańszych wielkanocnych zakupów. Odbije się to jednak na całym sektorze, już tonącym w długach.

LPP podnosi rękawicę i odpiera zarzuty Hindenburg

Zawirowań wokół trójmiejskiej grupy odzieżowej LPP ciąg dalszy. W poniedziałek kurs odrabiał straty po telekonferencji z zarządem, który tłumaczył się z tez Hindenburg Research.

Coraz ostrzejsza walka Lidla i Biedronki. To będzie tania Wielkanoc?

Większość Polaków spodziewa się zaostrzenia wojny między dyskontami – Lidlem i Biedronką.

Hindenburg niewiele zarabia na przecenach LPP

Spółka, która stworzyła raport uderzający w LPP, mogła zarobić na tym maksymalnie 64 mln zł.

Lidl ponownie uderza w Biedronkę. Co zarzuca konkurentowi niemiecka sieć?

Wojna reklamowa Biedronki z Lidlem toczy się bez pardonu, a jeńców nikt nie bierze. Lidl wykonał właśnie kolejne uderzenie, podkreślając różnice cen w sklepach większego konkurenta.

Prezes LPP uspokaja inwestorów. Akcje odbijają po załamaniu

Akcje odzieżowej spółki mocno odbijają po piątkowym załamaniu. Zarząd LPP odniósł się dziś do raportu Hindenburg Research.

LPP reaguje na szokujący raport. Akcje drożeją

Kurs odzieżowej spółki zwyżkuje w pierwszych minutach poniedziałkowego handlu o około 9 proc., do 12250 zł. Spółka zaprezentowała wyniki finansowe. Na dziś zaplanowano także konferencję z zarządem.

Cios w wizerunek LPP. Raport Hindenburga znacznie skurczył kapitalizację

Fikcyjne wyjście z Rosji zarzuciła analityczno-inwestycyjna firma odzieżowemu gigantowi z Gdańska. Kapitalizacja LPP tylko w piątek skurczyła się o 12 mld zł.

Marnując żywność, marnujemy wodę

Jedno wyrzucone jajko to aż 196 litrów zmarnowanej wody. Jeszcze więcej wody pochłania na wszystkich etapach produkcja chleba czy szynki. A właśnie te produkty Polacy najczęściej wyrzucają po Wielkanocy.

Sklep sprzedaje nieodebrane paczki Amazona. "Kupowanie kota w worku"

Sklep „Pile ou Face” (Orzeł czy reszka) w Brukseli prowadzi loteryjną sprzedaż zapieczętowanych przesyłek Amazona, nie odebranych przez klientów, którzy je zamówili. To kupowanie kota w worku (cena zależy od wagi), ale można trafić na coś wartościowego.

Wczoraj McDonald’s, dziś popularne sieci supermarketów walczą z awarią

Niektóre z największych sieci supermarketów w Wielkiej Brytanii borykają się z problemami technicznymi, które pozbawiły klientów dostaw artykułów spożywczych i możliwości dokonywania płatności zbliżeniowych.

Electrolux nie wjedzie do Rosji przez Chiny

Zachodni producenci sprzętu AGD zaczęli blokować dostawy swoich towarów do Rosji poprzez tzw. import równoległy, czyli przez kraje trzecie. W umowach wpisują zakaz reeksportu. Sprawdzają też sprzedaże na platformach internetowych.

Właściciel Reserved ukrywał działalność w Rosji? Szokujący raport z USA

Analityczno-inwestycyjna firma Hindenburg Research uważa, że właściciel Reserved nadal działa w Rosji i może mieć kłopot z finansowaniem. Notowania akcji polskiej firmy spadają o ponad 20 proc. Spółka w oświadczeniu nazywa raport "zorganizowanym atakiem dezinformacyjnym obliczonym na spadek kursu akcji".

Żabka też miała promocję na wódkę. Sieć tłumaczy: „To błąd”

Nie tylko Biedronka, Lidl i Kaufland mogą mieć kłopoty przez sprzedawanie wódki po zaskakująco niskich cenach. Również w sklepach Żabka pojawiła się atrakcyjna promocja na ten wysokoprocentowy napój alkoholowy. Sieć tłumaczy, że to wynik błędu systemu.

Komisja Europejska wszczęła dochodzenie przeciw AliExpress. Poważne zarzuty

Komisja Europejska rozpoczęła formalne dochodzenie przeciwko AliExpress, internetowej platformie sprzedażowej należącej do chińskiego koncernu Alibaba. Podejrzewa, że m.in. daje ona dostęp klientom do podrabianych leków i do pornografii.

Nowe dane GUS zaskakują. Mocny spadek eksportu do krajów UE

Aż o 12 proc. spadł w styczniu polski eksport, najmocniej do krajów Unii Europejskiej, wynika z najnowszych danych GUS.

VAT na żywność elementem wojny cenowej Lidla i Biedronki. Kto go zapłaci?

Lidl i Biedronka walczą na reklamy, informacje na paragonach i plakatach. Kolejnym polem starcia gigantów jest powrót VAT na żywność i wcale nie jest pewne, że to klienci go zapłacą. Sieci przynajmniej w części mogą wziąć podatek na siebie.

Yeezy zaszkodziły Adidasowi. Niemiecki koncern płaci za nieudaną współpracę

Adidas zanotował roczną stratę pod wpływem skutków kosztownego zerwania z raperem Ye, spadku sprzedaży w Ameryce Północnej i ogromnej kwoty podatków.