WorldHotel - wybierz kolor dla twojego hotelu

aktualizacja: 03.10.2011, 19:36
Foto: Materiały Promocyjne

Wzorcowy pokój hotelowy, rola koloru w obiekcie noclegowym, ekologia i zarządzanie w hotelarstwie – to niektóre tematy rozpoczynających się w środę IV Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel

Targi potrwają od 5 do 7 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. W imprezie weźmie udział ponad stu wystawców z kraju i zagranicy.
WorldHotel to znane już branży miejsce. Tu spotykają się co roku właściciele i menadżerowie obiektów noclegowych i konferencyjnych, architekci, projektanci wnętrz, a także analitycy rynku i eksperci od nieruchomości.

Co nowego?

- Wśród tegorocznych propozycji nie zabraknie nowości i innowacyjnych rozwiązań dla hotelarstwa w zakresie wyposażenia i wystroju wnętrz, tekstyliów i galanterii hotelowej, housekeepingu, rozwiązań informatycznych i infrastruktury rekreacyjnej, spa i wellness – zapewnia Renata Smolnytska dyrektor WorldHotel.
Na stoiskach przedstawione zostaną nowoczesne rozwiązania informatyczne dla sektora hotelarskiego, w tym interaktywne systemy telewizji hotelowej i digital signage - systemy oznakowania sal konferencyjnych i działań promocyjnych. Pokazany zostanie też innowacyjny system łączący w sobie oprogramowanie do zarządzania całym obiektem hotelowym oraz podsystemy inteligentnego budynku.
- Poza tym, pierwszy raz na WorldHotel wspólnie z Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego organizujemy akcję „Zamówienia zbiorowe", poprzez którą chcemy zachęcić członków IGHP do składania dużych i cyklicznych zamówień u wystawców – mówi Smolnytska. - Dzięki temu będą mogli korzystać z rabatów, a nasi wystawcy zwiększą sprzedaż.
Premierę w tej edycji ma też konkurs na najlepszą ofertę WorldHotel 2011, w którym zwycięzca otrzyma unikatowe logo „The Best of WorldHotel 2011" i pakiet promocyjny sponsorowany przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego.
- Dzięki organizowanym równolegle w sąsiedniej hali III Targom Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 przedstawiciele branży hotelarskiej będą mogli zapoznać się również z propozycjami rynku eventowego – dodaje Renata Smolnytska.

Szkolenia, konferencje

Co roku targom towarzyszą konferencje, szkolenia i seminaria. To najlepsze źródło poznania wszelkich nowinek i trendów, jakie pojawiają się w branży i możliwość poszerzenia wiedzy w wybranej dziedzinie.
W tym roku program jest bardzo zróżnicowany. Pierwszego dnia na uwagę zasługuje seminarium "Ekologia i zarządzanie w hotelarstwie", zorganizowane przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego, podczas którego będzie mowa zarówno o ekologicznych kosmetykach, możliwościach ograniczenia kosztów operacyjnych i sposobach wyróżnienia hotelu dzięki innowacyjnemu oświetleniu, jak i narzędziach ułatwiających hotelom sprzedaż on-line.
W drugiej części dnia wykładowcy magazynu branżowego "Hotelarstwo" poprowadzą konferencję "Jak zarobić na biznesie hotelarskim". W dobie kryzysu kluczowe wydaje się, stawiane przez nich pytanie, czy warto inwestować w ten biznes.
Drugiego dnia, spółka Projekt Hotel zorganizuje konferencję poświęconą znaczeniu koloru: estetycznemu, psychologicznemu (oddziaływanie na gości hotelowych) i jako narzędziu w biznesie (czy kolor wystroju hotelu ma znaczenie dla zysku?).
Równolegle odbywać się będzie konferencja "Benchmarking jako narzędzie revenue management w hotelarstwie", organizowana przez Instytut Rynku Hotelarskiego. Ostatni dzień zdominuje tematyka spa i wellness. W czasie konferencji "Spa niejedno ma imię" poruszone zostaną m.in. zagadnienia odpowiedzialności cywilnej w spa, błędy w marketingu spa, inwestowanie w architekturę. Całość zamyka seminarium  "Jak wyprzedzić konkurencję? Rozwiązania audiowizualne wyróżnikiem twojego hotelu".

Okazja do spotkań

- Co prawda na targach coraz rzadziej zawierane są kontrakty, ale zawsze są okazją do zapoznania się z nowościami, do dotknięcia, powąchania nowych produktów – zauważa Andrzej Szafrański, redaktor naczelny magazynu branżowego "Hotelarstwo". - A przede wszystkim są okazją do spotkań i nawiązania kontaktów w nieco luźniejszej niż sztywna biurowa atmosferze. Wprawdzie okres najbardziej intensywnego rozwoju polskiego rynku noclegowego właśnie mija (w tym i w przyszłym roku będzie oddawanych rocznie najwięcej obiektów chyba w całej obecnej dziesięciolatce), ale wielkość rynku z około dwoma tysiącami hoteli może napawać dostawców nadzieją, że co roku przynajmniej 200 - 300 obiektów, będzie modernizowanych i rozbudowywanych. To jest duży rynek.
Zainteresowani udziałem w Targach WorldHotel mogą się zarejestrować na stronie www.worldhotel.pl/rejestracja lub na miejscu podczas trwania imprezy. Rejestracja on-line upoważnia do bezpłatnego zwiedzania Targów WorldHotel oraz odbywających się równolegle Targów Event.
Zwiedzający, którzy będą zapisywać się na targi na miejscu, muszą kupić bilet za 30 zł za każdy dzień imprezy.
Komentarz dnia
Żródło: turystyka.rp.pl

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.

POLECAMY

KOMENTARZE