Prawa i obowiązki pracowników socjalnych
aktualizacja: 04.11.2010, 03:27

Pracownicy socjalni mogą liczyć na dłuższe wakacje i dodatek do wynagrodzenia. Ale muszą mieć posadę np. w ośrodku pomocy społecznej i wykonywać zadania precyzyjnie wskazane w ustawie

Uprawnienia i obowiązki pracowników socjalnych reguluje dział III rozdział 2 [link=http://www.rp.pl/aktyprawne/akty/akt.spr;jsessionid=A51BC63FA520430F812DE8C6B3D2CA82?id=328904]ustawy z 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (DzU z 2009 r. nr 175, poz. 1362 ze zm.[/link], dalej ustawa). [srodtytul]Wiedza konieczna[/srodtytul] W myśl art. 116 ust. 1 ustawy pracownikiem socjalnym może być osoba, która spełnia co najmniej jeden z następujących warunków:  - ma dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych, - ukończyła studia wyższe na kierunku praca socjalna,

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Business Communication. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Business Communication lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja

Banner

POLECAMY

KOMENTARZE

Komentarz dnia

Tarka: Korzystne dobrowolne odejścia