Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Biura podróży

Polaków cišgnie do Tajlandii

AFP
Przybywa Polaków wyjeżdżajšcych jesieniš i zimš do Azji Południowo-Wschodniej. Najczęœciej wybieranym celem podroży jest Bangkok, do którego dzięki promocjom można polecieć już za 1,5 tysišca złotych
Co roku liczba osób wyjeżdżajšcych na Daleki Wschód roœnie o około 15 procent – wynika z danych Fru.pl. Około 30 proc. z nich wybiera lot do Bangkoku, jednak nie zawsze zostajš oni w Tajlandii, bo stolica kraju oferuje możliwoœci licznych tanich połšczeń regionalnych. – Atrakcyjnoœć kierunków dalekowschodnich wynika z połšczenia bardzo atrakcyjnych cen, które się niedawno pojawiły, i gwarancji dobrej pogody. Kiedy u nas pogoda zaczyna doskwierać, tam właœnie przestajš padać deszcze monsunowe i można się cieszyć bardzo przyjemnymi temperaturami aż do połowy wiosny – tłumaczy popularnoœć tych kierunków Krzysztof Węcławowicz z Fru.pl. Wyjazdom do Azji sprzyjajš liczne promocje i spora konkurencja linii lotniczych, oferujšcych przeloty w tamten rejon. Choć do Tajlandii połšczenia z Polski sš dostępne jedynie z przesiadkš, to ich ceny w najatrakcyjniejszych ofertach mogš zaczynać się nawet od 1,5 tys. zł za lot w dwie strony. Bangkok jest z kolei lokalnym centrum dla przewoŸników niskokosztowych, dzięki którym turyœci mogš podróżować również po innych krajach regionu.
Podróże organizowane na własnš rękę stajš się coraz popularniejszym sposobem wyjazdów. Polacy coraz chętniej osobno kupujš przelot, hotel oraz atrakcje na miejscu. Jak podkreœla Węcławowicz, w przypadku Azji to często tańszy, a także bardziej atrakcyjny sposób podróżowania. – Polacy najczęœciej korzystajš z biur podróży, lecz z roku na rok coraz częœciej przekonujš się do formuły samodzielnego organizowania wyjazdów wypoczynkowych. Rosnšcy udział w rynku majš wyjazdy, gdzie klienci osobno kupujš hotel, osobno bilet lotniczy, jakiekolwiek inne usługi i łšczš sobie to w jednš podróż robionš na własnš rękę – mówi Agencji Informacyjnej Newseria. Poza Tajlandiš popularnymi celami podróży Polaków w Azji sš też Chiny, Indie i Nepal. Każdy z tych krajów to ok. 10 proc. sprzedanych przez Fru.pl biletów do Azji. Krzysztof Węcławowicz, Fru.pl ródło: Fru.pl
ródło: Newseria

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL