Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Lubuskie

Rabat dla rodzin, promocja dla lokalnych firm

Dzięki karcie „ZGranej Rodziny" rodziny z dziećmi z Zielonej Góry mniej płacš za usługi czy produkty partnerów tego miejskiego programu.

– Udział w programie to oczywiœcie promocja lokalu, który z założenia jest bardzo mocno nastawiony na rodziny – mówi Tomasz Gierczak z Pizzerii Little Italy w Zielonej Górze. Program „ZGrana Rodzina" w tym mieœcie działa od 8 stycznia 2014 roku. Przystšpić do niego mogš rodziny z co najmniej jednym dzieckiem poniżej 18 roku życia, zameldowane na terenie miasta. Urzšd wydaje im kartę „ZGranej Rodziny", zarejestrowano ich już blisko 33 tys.

Karta upoważnia do rabatów u partnerów, których liczba stale roœnie. – W kwietniu 2014 roku mieliœmy ich już ponad 130, z czasem, dzięki pracy i zaangażowaniu miasta jak i ambasadorów programu, ich liczba zwiększała się. W tej chwili jest ich 215 – wylicza Monika Zapotoczna z Urzędu Miasta w Zielonej Górze.

Sš to firmy z różnych branż. Urzędnicy podzielili je na kategorie: coœ na zšb, zdrowie i uroda,dla domu,edukacja,kultura i rozrywka, sport i rekreacja, turystyka, moda, dla dzieci i inne. – „ZGrana Rodzina" to nie tylko rabaty i promocje, to także pomysł na spędzanie czasu i integrację rodzin. To eventy i imprezy rodzinne, koncerty, warsztaty oraz spotkania – mówi Monika Zapotoczna. Zapewnia, że lokalne firmy chętnie dołšczajš do programu, który jest ceniony i promowany w mieœcie przez samych posiadaczy kart.

Jednš z firm, która jest zaangażowana niemal od poczštku w „ZGranš Rodzinę", jest właœnie Pizzeria Little Italy. – Doceniamy inicjatywę urzędu, widzimy w niej pozytywne podejœcie do mieszkańców i zielonogórskich rodzin – uważa Tomasz Gierczak. Dodaje, że jego pizzeria również dokłada swojš cegiełkę, honorujšc posiadaczy „Zgranej Rodziny" stałym rabatem w wysokoœci 10 proc. oraz organizujšc dodatkowe akcje promocyjne.

W programie bierze też udział restauracja Palmiarnia, która oferuje 20 proc. zniżki na wyżywienie podczas chrzcin. – To dla młodych rodzin konkretna pomoc, bo często liczš się z każdym groszem – uważa Rafał Drochmiński, szef Palmiarnii.

Rodzice nowo urodzonych mieszkańców Zielonej Góry poza kartš dostajš też paczkę powitalnš, w której jest miesięczna wyprawka. W jej skład wchodzi duża paczka pieluszek Pampers, chusteczki, kocyk z logo programu myjka i œliniaczek.

– Staramy się, aby program rozwijał się i dawał satysfakcję posiadaczom kart, stšd pomysł na wprowadzonš we wrzeœniu aplikację mobilnš, która w tej chwili funkcjonuje w systemie Android. Zielonogórzanie mogš mieć teraz swoje karty i dostęp do wszystkich ofert w telefonie – tłumaczy Monika Zapotoczna. Dzięki aplikacji rodziny mogš wyszukiwać konkretne oferty, dodawać je do ulubionych czy przeglšdać po kategoriach.

ródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL