Postawić na kluczowych klientów

Firmy muszą być świadome, że nie są w stanie przygotować takiej oferty, która będzie odpowiadała wszystkim – mówi Michael Silverstein, starszy partner i dyrektor zarządzający Boston Consulting Group w Chicago .

Publikacja: 05.05.2016 22:00

Postawić na kluczowych klientów

Foto: materiały prasowe

Czy firmy są świadome jak wielkie zmiany zachodzą w zachowaniach konsumentów?

Niektóre pewnie tak, ale na pewno ta wiedza nie jest wśród firm powszechna. Tymczasem bez niej można na wejściu popełnić ogromne błędy, które uniemożliwiają marce osiągnięcie oczekiwanego sukcesu. Firmy muszą być też świadome, że nie są w stanie przygotować takiej oferty, która będzie odpowiadał wszystkim. Trzeba sie zdecydować do jakiej grupy docelowej chce się trafić. Nie da się zadowolić wszystkich.

Pozostało 90% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację