Wieczór upłynął w atmosferze przedwojennego Białegostoku. W czasie gali Podlaska Marka w Operze i Filharmonii Podlaskiej dzięki aktorom i twórcom związanym z najnowszą białostocką produkcją filmową „Czarna Dama" można było przenieść się do czasów 20-lecia międzywojennego, zachwycić atmosferą hotelu Ritz. Ale najważniejszą częścią gali było przyznanie tytułów Podlaska Marka w siedmiu kategoriach. Rozstrzygnięto też, kto zostanie Honorowym Ambasadorem Województwa Podlaskiego i jaką branżę wybrano na Ambasadora Podlaskiej Gospodarki.

Podlaską Markę tworzą przedsiębiorcy, naukowcy, pasjonaci, ludzie kultury i wielkiego serca. Podlaskie to różnorodność, ukazana m.in. w wielobarwności logo województwa. Kolejne edycje konkursu odkrywają nowe oblicza regionu. Dzięki konkursowi widać, jak Podlaskie odpowiada na wyzwania współczesnego świata, tworzy nowe technologie, ale również pielęgnuje tradycje i kulturę.